הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הילרי, הפדופיל המורשע, שליט איחוד האמירויות - והמיליונים לבנק: פדופיל העביר הון עתק לקמפיין-קלינטון בהוראת MBZ
זהו סיפור מטורף על האופן בו פדופיל מורשע קשר קשרים הדוקים עם ראשי איחוד האמירויות בניסיון להשפיע על הקמפיין של קלינטון, על הדרך הוא גם בילה בבריכת השחייה עם ביל קלינטון ובאירועים פומביים בהם נכחו מג'יק ג'ונסון ואיל ההון הישראלי-לשעבר חיים סבן הכל כחלק מקמפיין גיוס עבור הילרי

פדופיל מורשע, ויועץ לענייני איחוד האמירויות אשר שימש כעד מרכזי ב'חקירת-רוסיה' של היועץ המיוחד לשעבר רוברט מולר, העונה לשם 'ג'ורג' נאדר', הודה באשמת סיוע לאיחוד האמירויות להעביר מיליוני דולרים בתרומות לא חוקיות לקמפיין הבחירות לנשיאות ב-2016 של הילרי קלינטון, כך מדווח ה-Intercept המצטט מסמכי בית המשפט הפדרלי שהוגשו בחודש שעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתזכיר גזר דין מדצמבר, חשפו התובעים הפדרליים כי נאדר הסכים חודשים מוקדם יותר להודות באשמה אחת של קנוניה חמורה להונאת ממשלת ארה"ב על ידי הזרמת מיליונים לקמפיין של הילרי קלינטון - תוך הסתרת המקור הזר של הכספים. נאדר קשר קשר להסתיר את הכספים "מתוך רצון לעשות לובי בשם ולקדם את האינטרסים של מרשו, ממשלת איחוד האמירויות הערביות", לפי תזכיר גזר הדין של התובעים.

נאדר קיבל את הכסף עבור התרומות הלא חוקיות מממשלת איחוד האמירויות.

זוהי הפעם הראשונה שממשלת ארה"ב מאשימה במפורש את איחוד האמירויות, בעלת ברית קרובה, בניסיון לא חוקי לקנות גישה למועמדים במהלך בחירות לנשיאות.

ההודאה באשמה של נאדר פותחת צוהר חדש להבנת המאמצים של איחוד האמירויות הערביות ושליטה דה פקטו שלה, יורש העצר של אבו דאבי, מוחמד בן זאיד, המכונה MBZ, להשפיע על תוצאות הבחירות ב-2016 ולעצב את המדיניות של ארה"ב במפרץ.

נאדר ואיש העסקים בלוס אנג'לס, אחמד "אנדי" חוואג'ה ביקשו לטפח "דמויות מפתח".

נאדר, שכפי שיתברר מיד הינו פדופיל מושע, מואשם בקבלת הוראות מיורש העצר של איחוד האמירויות, MBZ, ובנתינת עדכונים שוטפים על מאמציו להתקרב לקלינטון.

בסך הכל, נאדר העביר כמעט 5 מיליון דולר לחוואג'ה - מנכ"ל חברת עיבוד תשלומים בלוס אנג'לס.

לטענת התובעים, הכספים היו מוסווים כחוזה עסקי שגרתי בין שני הגברים.

מתוך הסכום שהועברו, יותר מ-3.5 מיליון דולר הגיעו מממשלת איחוד האמירויות וניתנו לוועדות פוליטיות פרו-קלינטון דמוקרטיות.

התובעים עדיין לא זיהו בפומבי מה קרה ל-1.4 מיליון הדולר הנותרים שהועברו לחוואג'ה.

לפי הידוע, בשנת 2016, חוואג'ה ערך אירוע גיוס כספים באוגוסט עבור קלינטון שכלל רשימת אורחים בעלי פרופיל גבוה, כולל הבעלים של יוניוויז'ן חיים סבן, איל הסרטים ג'פרי קצנברג, ואגדת הכדורסל מג'יק ג'ונסון, לפי הדיווח.

לפי כתב האישום, חוואג'ה קשר קשר עם שישה אנשים נוספים כדי להסתיר את תרומותיו המופרזות.

 

נאדר במרכז לצד ביל קלינטון

כתב האישום מצטט הודעה מוצפנת לכאורה שנאדר שלח לפקיד ממדינה זרה באמצעות WhatsApp לאחר שחוואג'ה תרם 275,000 דולר והזמין את נאדר להשתתף באירוע של ב-16 באפריל 2016.

בכתב האישום צוין כי ועדות פוליטיות שקיבלו מימון הגישו מבלי משים דוחות גילוי כוזבים וככל הנראה היו קורבנות של המזימה.

ובכל זאת, הילרי קלינטון השתתפה ככל הנראה באירועים רבים, כולל התכנסויות קטנות, עם נאדר, שב-19 ביולי 2016 שלח לפקיד הזר תמונה שלו עם בן הזוג של המועמדת רמז לכאורה לביל קלינטון.

התובעים הפדרלים ביקשו לגזור על נאדר חמש שנות מאסר - לאחר שישלים את 10 שנות המאסר שהוא מרצה כעת בגין החזקת פורנוגרפיית ילדים, ועל סחר מיני בקטין "במטרה לעסוק בפעילות מינית פלילית".

נאדר נעצר בינואר 2018 בנמל התעופה 'דאלס' על ידי סוכנים שעבדו עבור מולר וחיפוש באייפון שלו גילה פורנוגרפיית ילדים.

שלושה חודשים לאחר מכן, התובעים הגישו אישומים נגד נאדר בגין התמונות - אולם הם הוגשו תחת חותמת ונשמרו בסוד מעורכי הדין של נאדר בזמן שהוא עבד עם מולר.

ביולי 2017 – 15 חודשים אחרי שמולר נתן לפדופיל הסדרתי להסתובב ברחובות בתקווה שיצליח להפליל את טראמפ, נאדר הואשם סוף סוף גם בפורנוגרפיית הילדים וגם בגין סחר במין בנער בן 14.

מולר ידע על הרשעתו של נאדר ב-1991 באשמת פורנוגרפיית ילדים בארה"ב - שבגינה שירת רק שישה חודשים בבית-שיקום הודות לתפקידו בסיוע לשחרר בני ערובה אמריקאים בביירות.

נאדר גם הורשע בצ'כיה בשנת 2003 ב-10 סעיפי יחסי מין עם נערים קטינים, ולבסוף קיבל עונש מאסר של שנה.

83% לא
17% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE