הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה-IRS ידרוש מכל אמריקאי לשתף פעולה עם תוכנת זיהוי פנים דיגיטלית
הדרך היעילה ביותר להתמודד עם גנבי זהות? או שמא מדרון חלקלק ביחסי האזרח והממשל? תכנית זיהוי הפנים החדשה שהממשל האמריקאי מתכוון לחייב את האזרחים להשתמש בה מעלה סימני שאלה אודות זכות הפרטיות בעידן הדיגיטלי

שירות המס של ארה"ב (IRS) שיתף פעולה עם חברת זיהוי פרטית וירג'יניה הדורשת סלפי זיהוי פנים בין היתר, כדי ליצור או לגשת לחשבונות מקוונים - ועכשיו נראה כי שיתוף הפעולה הזה יהפוך למדיניות.

לפי KrebsonSecurity, מס הכנסה הודיע ​​שעד קיץ 2022, הדרך היחידה להיכנס ל-irs.gov תהיה דרך ID.me.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כ-27 מדינות כבר משתמשות ב-ID.me כדי לבדוק גנבי זהות המבקשים הטבות בשמו של מישהו אחר, ועכשיו מס הכנסה מצטרף אליהם.

השירות דורש מהמועמדים לספק הרבה יותר מידע ממה שמתבקש בדרך כלל עבור תוכניות אימות מקוונות, כגון סריקות של רישיון הנהיגה שלהם או תעודה מזהה אחרת שהונפקה על ידי הממשלה, עותקים של חשבונות שירות או ביטוח ופרטים על שירות הטלפון הנייד שלהם. כאשר למועמד אין אחד או יותר מהדברים הנ"ל - או אם משהו באפליקציה שלו מעורר סימני הונאה פוטנציאליים - ייתכן ש-ID.me ידרוש וידאו צ'אט מוקלט בשידור חי עם האדם שמבקש הטבות.

התהליך הממושך עשוי לדרוש השקעת זמן משמעותית, ולא מעט סבלנות. ןלאחר העלאת תמונות של רישיון הנהיגה, יש להוסיף גם תעודה מזהה או דרכון שהונפקו.

אם המסמכים שלך יתקבלו, ID.me יבקש ממך לצלם סלפי בשידור חי עם המכשיר הנייד או מצלמת האינטרנט ואז ID.me ישווה את הפלט לתמונות בסריקות רישיון הנהיגה.

לאחר שהדבר יתקבל, ID.me יבקש לאמת את מספר הטלפון שלך - ולא יקבל מספרים הקשורים לשירותי קול-על-IP כגון Skype או Google Voice.

בכל הנוגע לאבטחה, המנכ"ל בלייק הול אמר שהחברה "מוסמכת מול הנחיות הזהות הדיגיטלית של NIST 800-63-3" ו"משתמשת במספר שכבות אבטחה, ומפרידה באופן מלא נתוני צרכנים סטטיים הקשורים לזהות מאומתת. מתוך אסימון המשמש לייצג את הזהות הזו".

"אנחנו נוקטים בגישה של הגנה מעמיקה, עם רשתות מחולקות, ומשתמשים בסכימת הצפנה מאוד מתוחכמת כך שכאשר ואם יש פריצה, החומר הזה מוגן עם חומת אש", אמר הול.

"אנחנו מצפינים את כל הדברים האלה עד לרמת הקובץ עם מפתחות שמסתובבים ופג תוקפם כל 24 שעות. וברגע שאימתנו אותך אנחנו לא צריכים נתונים אודותיך באופן שוטף".

כנראה שזו הדרך בה נתקשר בקרוב עם הממשלה - תוכנת זיהוי פנים.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE