הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביידן שיבח את האריס ואמר: "אני אוהב אותך, את מדהימה"
על אף התחקיר על יחסים רעים בין השניים, הנשיא הביע במהלך אירוע וירטואלי את ההערצה שלו לסגניתו, ואמר: "את השותפה הכי טובה שיכולתי לדמיין"

למרות הדיווחים על יחסים לא טובים בין הנשיא האמריקני לסגניתו, ג'ו ביידן הפגין הערצה לקמלה האריס "הפרטנרית" שלו, ואמר כי הוא לא יכול היה לדמיין מישהי אחרת לצידו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא ג'ו ביידן וסגניתו, קמלה האריס (צילום: הבית הלבן)

 

השבחים של ביידן להאריס הושמעו כאשר השניים נאמו באירוע וירטואלי של הוועדה הלאומית הדמוקרטית שנערכה ביום שישי.

"היי, קמלה, אני אוהב אותך", אמר ביידן בתחילת דבריו. "תמיד יש לך את הגב שלי. את מדהימה, באמת. את השותפה הכי טובה שיכולתי לדמיין".

הדברים שנאמרו על סגנית הנשיא הגיעו ימים פורים לאחר שביידן הציע כי הוא יתמודד לקדנציה שנייה בבחירות 2024, וטען כי האריס תרוץ איתו שוב לתפקיד הסגנית. "היא הולכת להיות השותפה שלי למרוץ", אמר הנשיא ביום רביעי לכתבים, כאשר נשאל על ידיהם אם הוא יכול להתחייב שהאריס תרוץ לצידו. "אני חושב שהיא עושה עבודה טובה", הוסיף.

סגנית הנשיא מקבלת תשומת לב תקשורתית שלילית בחודשים האחרונים – לגבי מילוי תפקידה בנושאים שונים, בהם הטיפול במשבר ההגירה עליו היא אמונה, כמו גם היחס שלה אל הצוות במשרד, שמגיע על רקע מספר התפטרויות של בכירים שעבדו לצידה, וחוסר תפקוד ביחסים בינה לבין ביידן.

בנובמבר, רשת סי.אן.אן פרסמה תחקיר, אשר לא מאפיין את האג'נדה של רשת החדשות, המראה כי ביידן והבית הלבן מתקשים לעבוד עם האריס, עם טענות שעלו על "חוסר התפקוד המושרש וחוסר המיקוד שלה".

כשבועיים לאחר מכן, מקורות העובדים במשרדה של האריס תיארו אותה כ"בריונית" וטענו שהיא "המכנה המשותף" מאחורי התפטרותם של כמה מאנשי הצוות שלה בדרגים גבוהים.

על פי אחד המקורות, סגנון הניהול שלה "הורס את הנפש". מקור אחר, שכבר לא עובד במשרד הסגנית, ששוחח עם העיתון, טען שסגנית הנשיא לא מצליחה לעקוב אחר חומרי תדרוך, ואז משתלחת באחרים כשהיא לא מוכנה לעבודה. "זה ברור שאתה לא עובד עם מישהו שמוכן לעשות את ההכנה והעבודה", אמר איש הצוות לשעבר. "עם קמלה, אתה צריך לסבול כמות קבועה של ביקורת שהורסת את הנפש, וגם עם חוסר הביטחון העצמי שלה. אז אתה כל הזמן צריך לסבול בריונות, ולא ממש ברור למה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE