הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הלם: אנה קנדריק וביל היידר בזוגיות כבר שנה
צמד השחקנים הצליח לעשות את הבלתי אפשרי ולשמור על מערכת היחסים שלהם הרחק מהראדר וצלמי הפפראצי. מקורבים לשניים סיפרו כי הם מאוד קנאים לפרטיות שלהם, ותקופת הקורונה בהחלט עזרה להם לשמור על כל העניין בסוד

בעידן המדיה החברתית, ובעיקר כאשר מדובר על הביצה ההוליוודית, זה נראה בלתי אפשרי לשמור על זוגיות בסוד. אך בכל זאת, צמד השחקנים אנה קנדריק וביל היידר הצליחו לעשות את הבלתי אפשרי. מסתבר, כי השניים מנהלים מערכת יחסים רומנטית הרחק מאור הזרקורים כבר למעלה משנה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקורב לזוג סיפר כי השניים הצליחו לשמור על הקשר שלהם בעיקר הודות לקורונה. ״היה להם קל להסתתר, הם גם בקושי יצאו מהבית. אנה מאושרת, טובה לה עם ביל״, אישר אותו מקורב. כזכור, השניים הכירו לפני מספר שנים, וכיכבו יחד בסרט ״נואל״ לפני כשנתיים. 

אנה יצאה בעבר עם השחקן ג׳ייק ג׳ילנהול, ואף עם הצלם בן ריצ׳דרסון במשך שש שנים, כאשר גם את הזוגיות הזו הצליחה לשמור בקנאות ובפרטיות מעוררת התפלאות. כזכור, לפני שנה, סיפרה השחקנית בראיון אינטימי לאחר הפרידה כי עברה תהליך מורכב וארוך. ״בסוף, אני שמחה לומר שהיום ברור לי יותר מתמיד מה אני רוצה לקבל מהאנשים בחיי״, אמרה. 

גם ביל מחזיק בעבר רומנטי עשיר, כאשר היה נשוי לבמאית מגי היידר במשך 12 שנים, ולהם שלושה ילדים משותפים. השניים התגרשו אי שם בשנת 2018, ולפי מקורבים הם עדיין נמצאים בקשר מכבד וחברי. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE