הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תוספת מגנזיום ופחות קפה: השטיפות שיעזרו לכם להתגבר על העייפות
מרגישים עייפים לאורך כל היום? העייפות פוגעת לכם בהספק, בביצועים, בתוכניות השונות? זה הזמן להכיר כמה שיטות יעילות ופשוטות במיוחד שיעזרו לכם למגר את התופעה הלא נעימה הזו, ולהרגיש רעננים וחיוניים יותר

כולנו מכירים את השלב הזה במהלך היום שאנו מרגישים עייפות, בדרך כלל זה קורה אחרי ארוחת הצהריים, או בשעות הערב המוקדמות. אך מה קורה שאנו מרגישים את העייפות לאורך כל היום? אז כבר מדובר בבעיה, אשר יכולה לפגוע ממש באיכות החיים, ובעיקר ביכולת שלנו להגיע ליעדים, לממש תוכניות, ועוד.

עייפות משולבת בחוסר אנרגיה הפכה להיות תופעה עולמית ונפוצה במיוחד בשנים האחרונות, ולאחר מחקרים רבים אשר נעשו בתחום, ניתן לומר כי יש כמה שיטות יעילות וטובות במיוחד אשר יכולות לעזור לצמצם את תחושת העייפות. או במילים אחרות, להתניע את הגוף באופן טבעי. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שינה איכותית וטובה

באופן טבעי, וכפי שניתן היה לחשוב, בעיות שינה הן הגורם מספר אחת לתחושת עייפות וחוסר חיניות לאורך היום. לכן, חשוב בראש ובראשונה לשמור על טמפרטורה נעימה בחדר השינה על מנת לאפשר שינה איכותית ורציפה. בנוסף, יש ליצור סביבת שינה נעימה ומזמינה, כזו שתעשה לכם חשק להיכנס למיטה ולישון. שינה לא איכותית מספיק תוביל ליום עייף ותחושת עצבנות. 

פעילות גופנית

מחקרים מצאו כי מי שהתאמן באופן קבוע ישן טוב יותר, ביחס לאנשים אחרים אשר מבלים את רוב היום שלהם בישיבה. כמו כן, פעילות גופנית הופכת את השינה איכותית ורציפה יותר. 

שנצ קצרצר

כל עוד השנצ לא פוגע לכם בשנת הלילה שלכם, הוא בהחלט יכול לסייע בהפחתת תחושת עייפות והעדר אנרגיה. אך חשוב שהיא תהיה קצרה במיוחד, לכל היותר רבע שעה. 

תזונה נכונה 

מחקרים מצאו כי מי שאינו אוכל בצורה מסודרת, שלוש ארוכות ביום, למעשה מגביר את רמת הסטרס בגוף, מה שמוביל בסופו של דבר, לעייפות. כמו כן, חשוב לזכור כי מדובר לא רק על הרגל חשוב, אלא גם על כזה שעוזר לגוף לשמור על רמת אנרגיה יציבה. בנוסף, יש לשתות הרבה מים, כאשר עייפות יכולה פעמים רבות להיות סימן לצמא או התייבשות. 

מגנזיום

למעשה מדובר במינרל אשר משתתף בתהליך הפיכת הגלוקוז לאנרגיה. מי שסובל מעייפות רצוי כי יאכל מזונות עשירים במגנזיום כמו קקאו, גרעיני דלעת, אגוזי קשיו, טחינה, שקדים, נבט חיטה, ועוד. הכמות היומית המומלצת היא 320 מ״ג לנשים, ו-420 מ״ג לגברים. 

נסו לוותר על המתוק בצהריים

מרגישים שאתם חייבים ביס מתוק אחרי ארוחת הצהריים? ובכן, נסו לוותר עליו. מהסיבה הפשוטה כי הוא גורם לעלייה חדה ברמת הסוכר בדם, ואז לצניחה דרמטית שלה, אשר מובילה בדרך כלל לעייפות. בנוסף, נסו לוותר על כוס הקפה החמישית, היא בעלת אפקט דומה. 

נסו להירגע

מחקרים שנעשו בתחום מראים שוב ושוב כי מתחים ולחץ מובילים לתחושת עייפות מוגברת, וכיום, למעלה מ-70 אחוזים מהאכלוסיה בעולם סובלים מתופעות מסוג זה. לכן, מומלץ להכניס לשגרת היום יוגה, מדיטציה וכדומה, ובכך למגר באופן ניכר את תופעת העייפות. כמו כן, תוכלו לאמץ תחביב עם פעילות מהנה כגון תפירה, רקמה, צביעה, סריגה וכדומה. 



25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE