הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוברט פ. קנדי בהפגנה נגד חובת החיסונים: "אפילו אנה פרנק יכלה להתחבא"
בנו של התובע הכללי לשעבר השתתף במחאה ענקית נגד המנדט הפדרלי, ובנאומו האשים את הממשל שלדבריו, מפעיל מנגנונים שמטרתם לשלוט על התנהגות האזרחים

בעצרת נגד חובת החיסונים שנערכה ביום ראשון בוושינגטון הבירה, רוברט פ. קנדי ג'וניור השווה את מדיניות החיסונים של הממשל הפדרלי לפעולות מדינה טוטליטרית, ואף העז לומר כי אנה פרנק הייתה במצב טוב יותר אשר הסתתרה מהנאצים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוברט פ. קנדי ג'וניור (צילום: Shutterstock)

"אפילו בגרמניה של היטלר, היית יכול לחצות את האלפים לתוך שוויץ. אתה יכול להתחבא בעליית הגג, כמו שאנה פרנק עשתה", אמר קנדי, מתנגד בולט נגד מדיניות החיסונים, בנאום באנדרטת לינקולן אל מול אלפי אנשים שהתאספו במקום. "בשנת 1962, ביקרתי במזרח גרמניה עם אבי, ופגשתי אנשים שטיפסו על החומה ונמלטו. אז, זה היה אפשרי. רבים מתו, זה נכון, אבל זה היה אפשרי".

"היום, מופעלים מנגנונים כדי לגרום לכך שאף אחד מאיתנו לא יוכל לרוץ, ואף אחד מאיתנו לא יוכל להתחבא", אמר קנדי בן ה-68, בנו של התובע הכללי לשעבר, ואף אמר כי "הם מכניסים 5G כדי לאסוף את הנתונים שלנו ולשלוט בהתנהגות שלנו. מטבע דיגיטלי שיאפשר להם להעניש אותנו מרחוק, ולנתק לנו את אספקת המזון".

הטענות המצמררות של קנדי אשר לא מדויקות מבחינה היסטורית, התעלמו מהעובדה שאנה פרנק וכ-6 מיליון יהודים נרצחו בברוטליות על ידי הנאצים.

דבריו גררו ביקורת ציבורית, כאשר אנדרטת אושוויץ פרסמה הצהרה בחשבון הטוויטר: "ניצול של הטרגדיה של אנשים שסבלו, הושפלו, עונו ונרצחו על ידי המשטר הטוטליטרי של גרמניה הנאצית – כולל ילדים כמו אנה פרנק – בוויכוח על חיסונים ומגבלות במהלך מגפה עולמית, הן סימפטום עצוב של ריקבון מוסרי ואינטלקטואלי".

 

 

אירוע המחאה נגד מנדט החיסונים הפדרלי, העלה לבמה דוברים בולטים נגד החובה הממשלתית, שחלקם, כמו קנדי, הציגו השוואות מחרידות לשואה. כמו כן, פחות אדם אחד נראה מציג טלאי צהוב.

שלטים שהוחזקו על ידי המפגינים גם הציגו השוואה לשואה, כאשר באחד מהם נכתב: "הפכו את קוד נירנברג שוב לגדול" או "החזירו את משפטי נירנברג". קוד נירנברג תיאר "ניסויים רפואיים מותרים" על בני אדם, וקבע שהם חייבים להיות לטובת החברה על בסיס מושגים מוסריים, אתיים ומשפטיים. החוק נקבע במהלך העמדה לדין של רופאים נאציים שהכניסו יהודים לניסויים רפואיים מייסרים.

לצד שלטים דומים, משתתפים אחרים לבשו עליהם לבוש והחזיקו שלטים אשר מביעים תמיכה בנשיא לשעבר דונלד טראמפ, או כאלה התוקפים את הנשיא המכהן ג'ו ביידן.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE