הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בלה חדיד מתחילה גמילה: ״הרגשתי שאני לא שולטת בעצמי יותר״
דוגמנית העל חשפה לאחרונה כי החליטה להפסיק לשתות אלכוהול, זאת לאחר שהבינה כי השתייה מגבירה את המתחים והחרדות שלה. ״נפגשתי עם הרופא שלי והבנתי שיש לאלכוהול השפעה גרועה על המוח והגוף״, סיפרה חדיד

בראיון חדש ואינטימי חושפת דוגמנית העל בלה חדיד כי החליטה לאחרונה להיכנס לגמילה ולהפסיק לשתות אלכוהול. ״שתיתי הרבה, אהבתי אלכוהול. זה הגיע למצב שהייתי צריכה לבטל יציאות כי חששתי שלא אצליח לשלוט בעצמי״, סיפרה חדיד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, בשנת 2014 חדיד התנגשה עם רכבה ברכב משטרה, אז התגלה כי היא נהגה תחת השפעת אלכוהול, וכאשר הרישיון שלה אינו בתוקף. הדוגמנית קיבלה שישה חודשי מאסר על תנאי והרישון שלה נשלל מיד. בנוסף, נדרשה להשתתף בפגישות של אלכוהליסטים אנונימיים. 

כעת מספרת חדיד נהגה לשתות כמה כוסות יין מדי ערב, הרגל שהחליפה במשקה לא אלכוהולי. ״אני כבר לא רוצה לשתות כי אני פשוט יודעת וזוכרת כיצד הדבר הזה ישפיע עלי בשלוש בבוקר, כשאתעורר וארגיש נורא״, סיפרה הדוגמנית. עוד הוסיפה ואמרה כי גם הפסיקה לקחת כדורי שינה. 

כזכור, בנובמבר האחרון סיפרה חדיד כי במשך שנים רבות סבלה מדיכאון עמוק וחרדה חברתית ואף פרסמה תמונה בה היא בוכה, בעמוד האינסטגרם האישי שלה, ופנתה למיליוני המעריצים ואמרה כי חשוב לקבל עזרה במצבי מצוקה. 



17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE