הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שבוע אחרי: נחפשת הסיבה האמיתית לפרידה של ליסה בונה וג׳ייסון מומואה
לאחר שהצליחו להפתיע את המעריצים וסיפרו כי החליטו להפריד כוחות, מקורב לצמד השחקנים חושף לראשונה מה הסיבה האמיתית שהובילה לפיצול של ליסה וג׳ייסון

שבוע חלף מאז הביצה ההוליוודית סערה והרשת געשה בעקבות הפרידה המפתיעה של ליסה בונה וג׳ייסון מומואה. כזכור, השניים פרסמו הצהרה פומבית ומסודרת ואמרו כי החליטו לשחרר זה את זו, על אף האהבה שהם עדיין מרגישים אחד כלפי השניה. הודעה מכובסת שהותירה את מיליוני המעריצים סקרנים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, מקורב לזוג חושף מה היא הסיבה האמיתית לפרידה. ״הם התרחקו בגלל כל מיני סיבות, אך המרכזית היא הקריירה המשגשגת של מומואה, מול הרצון של בונה לחיות את חייה בכיף. היא מעדיפה להישאר בלוס אנג׳לס ולחיות את חייה, ולא להצטרף אליו לכל מקום״, סיפר אותו מקורב. 

״ג׳ייסון ניסה לפרוץ במשך שנים, וכעת שהוא עסוק במיוחד, ליסה פחות בעניין. יש זוגות שהמרחק עושה להם טוב, אך עבורם זה לגמרי אסון. זה פשוט הפסיק לעבוד״, הוסיף ואמר. לבסוף, סיכם אותו מקורב ואמר כי השניים נפרדו ברוח טובה, ללא דרמות מיותרות, כבוד הדדי ואהבה. 

כזכור, הרומן בין השניים התחיל אי שם בשנת 2004 כאשר הכירו דרך חברים משותפים. כיום, לצמד השחקנים יש שני ילדים משותפים, לולה בת ה-14 ונקואה בן ה-13. 

58% לא
42% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE