הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הממתק הטבעי שכובש את עולם הדיאטות: כל מה שאתם צריכים לדעת על אריתריטול
הוא כמעט ולא מכיל קלוריות, נחשב טבעי, והפך להיות פופולרי במיוחד בדיאטות רבות. אך האם מדובר בתחליף האולטימטיבי לסוכר? הנה כמה עובדות על הממתק הטבעי שהולך ותופס תאוצה

ניתן לראות כי בחודשים האחרונים ממתק חדש הולך ותופס תאוצה, ושמו הוא אריתריטול. אחת הסיבות לכך היא העובדה כי הוא נחשב יחסית טבעי, מכיל כמות נמוכה במיוחד של קלוריות, ומופק מסוכר אמיתי. ובכל זאת, על אף שהוא מופיע בכל מקום, לפני שאתם רצים לקנות, הנה כמה דברים שכדאי שתדעו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 הוא עשוי מסוכר

אריתריטול מיוצר על ידי התססת שמרים עם סוכר תירס או עמילן חיטה. הוא מכיל רבע מכמות הקלוריות לעומת ממתיקים אחרים. כמו כן, היתרון שלו על פני ממתיקים אחרים הוא בעבודה כי הוא מכיל פחות קלוריות. רק 0.24 קלוריות לגרם.

הוא פחות מתוק מסוכר

כפית סוכר שוות ערך ל־0.7 אריתריטול ברמת המתיקות, כלומר כדי להמתיק כוס תה ברמת מתיקות של כפית סוכר תזדקקו ל־1.5 כפיות אריתריטול. כמו כן, הוא אינו מעלה את רמת הסוכר בדם, כלומר הוא נמצא בלתי משפיע על אנשים עם רמות סוכר תקינות וגם לא על חולי סוכרת.

כמויות גדולות עלולות להוביל לאי נוחות בבטן

מחקרים שנערכו על אריתריטול מצאו כי הוא גורם לאי־נוחות כשצורכים אותו בכמות גדולה - יותר מ־1 גרם לכל 1 ק"ג ממשקל הגוף. במילים אחרות, אם צורכים את הממתיק בעוגות ובצריכה נוספת במהלך היום, הוא עלול לגרום לתופעות לוואי במערכת העיכול.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE