הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כחצי שנה לאחר מעצרו בוואלי לוס אנג'לס: כתב אישום חמור הוגש נגד כוכב ה-NBA
משרד התביעה במחוז לוס אנג'לס הודיע היום באופן רשמי על הגשת כתב אישום כנגד ג'קסון הייז, כדורסלן המשחק בקבוצת הניו אורלינס פליקנס, בעקבות התקרית שבה נעצר בשנה שעברה. בין היתר, הוא מואשם בהתנגדות למעצר ותקיפת שוטר

הכדורסלן ג'קסון הייז הואשם היום (שני) בשורת עבירת חמורות, לרבות אלימות במשפחה, התנגדות למעצר ותקיפת שוטר, בעקבות התקרית האלימה שבה היה מעורב בביתו בשכונת וודלנד הילס שבלוס אנג'לס במהלך הקיץ האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'קסון הייז, במדי הפליקנס ובמהלך מעצרו בקיץ הקודם (צילום: Getty Images / TMZ)

 

כזכור, הייז בן ה-21 - המשחק בקבוצת ה-NBA ניו אורלינס פליקנס - נעצר ע"י משטרת לוס אנג'לס ביום רביעי ה-30 ביולי. כוחות המשטרה הוזעקו לבית ברחוב מריאנו בעקבות הדיווחים על אלימות במשפחה, והייז נורה באקדח טייזר כאשר התנגד לכך שהשוטרים יכנסו לביתו.

משרד התביעה במחוז לוס אנג'לס הודיע הבוקר באופן רשמי כי הוגש כתב אישום כנגד הכדורסלן, שבין היתר מואשם במספר סעיפים של אלימות במשפחה, ונדליזם, הסגת גבול, התנגדות למעצר ותקיפת שוטר.

 

 

כחודש לאחר מעצרו של הייז, משטרת לוס אנג'לס פרסמה תיעוד מתוך מצלמות הגוף של השוטרים. במשטרה טענו כי קרובת משפחה של בת הזוג של הייז הייתה זו שהזעיקה את רשויות החוק, והיא אף טענה שקיבלה הודעת טקסט מבת הזוג שבה כתבה שהכדורסלן "נהיה אלים מרגע לרגע" ושהיא חוששת להתקשר למשטרה.

בתיעוד שפורסם ניתן לראות שהשוטרים הגיעו לביתו של הייז בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר, והכדורסלן סיפר לשוטרים שהוא וחברה שלו "נקלעו לוויכוח קטן, בשלב מסוים היא זרקה כמה חפצים לעברי".

 

הייז נורה פעמיים באמצעות אקדח טייזר (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

מהתיעוד עולה כי הייז שיתף פעולה עם השוטרים, לפחות בשלב ראשון, אולם הכדורסל החל להתעצבן כאשר השוטרים דרשו ממנו להמתין מחוץ לבית כדי שהם ידברו עם בת זוגו. 

בתיעוד ניתן לשמוע אותו שואל האם לשוטרים יש צו, אך במשטרה הסבירו שהם לא זקוקים לצו מכיוון שיש חשד סביר לביצוע פשע. בשלב מסוים ניתן לשמוע את הייז אומר לשוטרים דברים כגון, "אני לא מאמין שאתם הולכים לזרוק אותי מהבית שלי".

בהמשך, הייז ניסה להיכנס לבית חרף ההוראות המפורשות שקיבל, ובתגובה השוטרים עצרו אותו. בעוד השוטרים מנסים להשתלט על הכדורסלן, הייז המשיך להתנגד ואף אמר שלוש פעמים שהוא "לא נושם". בתגובה, אחד השוטרים הורה לשוטר אחר "להרים את הברך".

העימות בין הייז לשוטרים נמשך, והם ירו בו באמצעות אקדח טייזר בשתי פעמים נפרדות. רק לאחר מכן הם הצליחו לאזוק אותו, והם פינו אותו לבית החולים בעקבות מספר חבלות שספג במהלך העימות.

 

ג'קסון הייז (משמאל) במדי קבוצתו הניו אורלינס פליקנס (צילום: Getty Images)

 

מיד לאחר קבלת הטיפול הרפואי, הייז הועבר למתקן הכליאה של ה-LAPD, ושוחרר למחרת לאחר ששילם ערבות בגובה 25 אלף דולר. 

הדיון הראשוני בעניינו של הייז יתקיים בבית המשפט המחוזי בלוס אנג'לס ב-15 בפברואר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE