הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בטנסי: שוטרת צעירה נורתה למוות, גופתה נמצאה בביתה שהוצת
במשרד השריף שלחו ניידת לבדוק מה קרה לשוטרת סבאנה פאקט בת ה-22, לאחר שזו לא התייצבה למשמרת שלה ביום ראשון. שוטר אחר גילה שביתה עולה באש, וכאשר הכבאים נכנסו למבנה הם מצאו אותה עם פצע ירי וללא רוח חיים. בבוקר יום שני נעצר חשוד במעורבות באירוע

רשויות החוק בטנסי עצרו היום (שני) חשוד במעורבות בתקרית שאירעה במדינה אתמול, במהלכה שוטרת נורתה למוות וביתה הוצת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטרת שנורתה למוות, סבאנה פאקט (צילום: מש' השריף / טוויטר)

 

לפי לשכת החקירות של טנסי (Tennessee Bureau of Investigation, או TBI), הפרשה החלה בשעות הצהריים המאוחרות של יום ראשון, כאשר סבאנה פאקט בת ה-22 לא התייצבה למשמרת שלה במשרד השריף של מחוז רוברטסון - מצפון לנאשוויל.

במשרד השריף סיפרו שפאקט הייתה אמורה להתייצב למשמרת בשעה 5:00 אחה"צ. כאשר לא הגיעה למשמרת, במשרד השריף החליטו לבדוק מה עלה בגורלה. שוטר הגיע לביתה וגילה שהבית עולה באש, ועל כן הוא הזעיק את כוחות הכיבוי.

לאחר שכיבו את הלהבות, פרמדיקים מטעם הכבאות נכנסו למבנה ומצאו את פאקט ללא רוח חיים. במשרד השריף סיפרו שהיא נורתה, ומותה נקבע במקום.

"מילים אינן יכולות לתאר את העצב שבני משפחתה של סבאנה, כמו גם משפחת משרד השריף, מרגישים כעת", אמר מייקל ואן-דייק, שריף המחוז, "זו טרגדיה בלתי נתפסת, ואנחנו מבקשים מכולם להתפלל למענה ולמען משפחתה".

כאמור, הבוקר רשויות החוק בטנסי עצרו גבר בחשד למעורבות ברצח השוטרת. בהודעת ה-TBI הוסבר כי העצור "היה מבוקש לחקירה בגין מותה של שוטרת במחוז רוברטסון במהלך סוף השבוע", אולם לא פורסמו פרטים מעבר לכך.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE