הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמא מקליפורניה טוענת: מורים תמרנו את בתי כדי שתשנה את זהותה המגדרית
על פי התביעה שהוגשה, שתי מורות לימדו את התלמידים כיצד לבטא את הזהויות ודחפו אותם לעשות כך, כל זאת ללא ידיעת ההורים. "שטפו להם את המוח"

אמא מקליפורניה הגישה תביעה נגד המורים של הבת שלה וגורמים רשמיים במחוז בית הספר, שלטענה שניים מהמחנכות שטפו את המוח של בתה כדי שתשנה את המין שלה בסתר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'סיקה קונן (צילום: איי.פי)

 

ג'סיקה קונן הגישה את התביעה בשבוע שעבר נגד המורות לורי קלדיירה וקלי ברק, כמו גם נגד מחוז בית הספר ספרקלס, על כך שתמרנו לכאורה את בתה שבכיתה ז' לשנות את זהותה המגדרית תחת "מדיניות סודיות מההורים" של המחוז, שבה מורים יכולים לייעץ לתלמידים לגבי הבלבול המגדרי שלהם ועזרה בתביעת הזהות המגדרית החדשה שלהם מבלי להודיע להורים.

קונן ידעה שבתה לא בטוחה לגבי הזהות המגדרית שלה, אך טוענת כי המורות דחפו את התלמידים באופן לא ראוי.

באחת מהטענות של האם, שתי המורות חיפשו באופן פעיל תלמידים שלדעתן נאבקים עם זהותם, והזמינו אותם למועדון השוויון של בית הספר. "במפגשים, המורות היו מלמדות את התלמידים על נושאי זהויות להט"ב, כגון הומוסקסואליות, ביסקסואליות, טרנסג'נדרים, חוסר התאמה מגדרית וכדומה, וכיצד לבטא את הזהויות הללו", נכתב בתביעה.

"המורות היו מדריכות את התלמידים לחקור נושא מסוים, ולאחרן מכן יקיימו דיוני המשך עם התלמידים לגבי המחקר הזה. לפעמים, המורות היו מציגות ודוחפות זהויות להט"ב על תלמידים – על אף שהאחרונים התנגדו להם".

עוד נטען בתביעה, שהמורות ניסו להסתיר את השתתפותם של תלמידים במועדון, בכך שלא עקבו אחר הנוכחות בפגישות, שנערכו בדרך כלל במהלך ארוחת הצהריים. עם זאת, המורות קיימו פגישה עם האם והילדה כדי לדון בזהות המגדרית, וקונן אמרה כי מתוך תמיכה בבתה, היא אפשרה לבית הספר לשלב אותה במפגשים.

אך אז, קטע שמע שדלף מכנס של איגוד המורים בקליפורניה, הראה לכאורה את המורות קלדיירה וברק דנות בשיטה שלהן לנהל את המועדון ללא ידיעת ההורים. לכן האם החליטה לפעול נגדן.

קונן תובעת בגין גרימת מצוקה רגשית, רשלנות, קונספירציה אזרחית והפרת זכויותיה הפדרליות והחוקתיות לכוון את גידול בתה על ידי "מניפולציה" של העמדת הפנים להאמין שהיא טרנסג'נדרית. "הבת שלי, אני אוהבת אותה, והיא ראויה לצדק", אמרה קונן.

מאז התביעה, קליידרה וברקי הוצאו לחופשה מנהלית מאז חודש נובמבר.

גורמים רשמיים באיגוד המורים בקליפורניה מתחו ביקורת על קבוצת המרכז לחירות אמריקאית, שתומכת בקונן ובתביעתה. "אנחנו מודאגים מאקלים פוליטי שבו כוחות פוליטיים מבחוץ מלבים כאוס ומידע שגוי, ומבקשים לפצל הורים, מחנכים וקהילות בית ספר למען הרווח הפוליטי שלהם, מה שבא לידי ביטוי בתלונה זו. המרכז לחירות אמריקאית עוסק בדחיפת האג'נדה הפוליטית שלו באמצעות הגשת תביעות מרובות נגד מחוזות וקהילות בתי ספר שונים", נמסר.

הארמיט ק. דילון, מייסדת המרכז לחירות אמריקאית, ומי שמייצגת את קונן, אמרה שבתה של קונן חזרה להזדהות כילדה לאחר שהתרחקה מהמורים, שלכאורה "שטפו את מוחה".

"ג'סיקה תומכת מאוד בכל מה שבתה רוצה להיות ומחליטה", אמרה דילון. "מה שמעניין, שזה קרה לפני הקורונה. וכאשר החלה המגפה והחלה הלמידה מרחוק, הבת החלה לחזור לזהותה המקורית, מכיוון שהיא כבר לא הייתה תחת ההשפעה המתמדת של המורים המוזרים האלה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE