הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גולדי הון על עצמה וסלבס נוספים: ״אני לא חושבת זה התפקיד שלנו להביע דעה פוליטית״
השחקנית זוכת האוסקר התראיינה לאחרונה והצהירה כי לדעתה, אנשי תרבות ובידור לא אמורים להביע את דעתם הפוליטית ואף רצוי להימנע מדיונים רגישים בנושא. ההצהרה של הון, כפי שניתן היה לצפות, הצליחה לעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת

השחקנית בת ה-76 הגיעה לאחרונה להתראיין במסגרת ראיון חדש ואינטימי וסיפרה כי לדעתה, סלבס לא אמורים להביע את דעתם הפוליטית בפומבי. ״אני מעדיפה, ואני חושבת שכולם צריכים לנהוג כך, להימנע מכניסה לדיונים פוליטיים״, אמרה גולדי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״אני חושבת שזו הסיבה המרכזית בגללה אנשים משתגעים כאשר הוליווד מנסה להתנהג כמו קדושה ואז מתחילה להרצות על אמריקה ועל ערכים וכדומה. אנשים שלא קשורים לתעשייה חושבים לעצמם שאנחנו יכולים לשמור לעצמנו את הטפות המוסר״, הוסיפה ואמרה השחקנית. 

עוד אמרה כי לאנשים רבים בהוליווד יש לא מעט מטרות כאשר כל אחד שואף כי שמו יזוהה עם מטרה בה הוא מאמין, אך בסופו של דבר, זה לא מוביל לשינוי. ״המציאות היא שאם רוצים לעשות משהו, צריך לעשות אותו עבור כולם, לא רק עבור אוכלוסיה ספציפית. בסוף, התפקיד שלנו הוא לבדר, ואני חושבת שכדאי להימנע מלהביע עמדה פוליטית״, אמרה.

לבסוף, סיכמה הון ואמרה כי המטרה שלה כאמנית היא לבדר, ולהביא אנשים למועדות על ידי צחוק, רגש, וחוויה. ״זה השירות שלי, ואיתו אני עובדת״, אמרה. כאמור, דבריה של השחקנית הצליחו לעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת ולעורר תגובות חלוקות, כאשר לעת עתה, בחרה הון לא להגיב עליהן. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE