הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שביטלה מספר הופעות: מקורב לאדל חושף את הסיבה האמיתית
לאחר שהזמרת האהובה ביטלה כמה הופעות ומעריצים רבים נותרי שבורי לב, רבים ניסו להבין מה היא הסיבה לביטול, כאשר אחת הסיבות האפשריות הייתה כמובן הקורונה. אך כעת, מקורב לזמרת חושף את הסיבה האמיתית והיא כלל לא קשורה לנגיף

לפני שבוע בלבד, הודיעה הזמרת אדל כי החליטה לבטל סדרת מופעים בלאס וגאס ובכך שברה את ליבם של אלפי מעריצים אשר חיכו בקוצר רוח להופעה של הכוכבת. לאחר לא מעט שמועות בנושא, סקרנות ועניין, כעת נראה כי מגיעה הסיבה אמיתית לביטול, והיא די מפתיעה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, מקורב לזמרת אמר כי ייתכן והביטול המדובר נובע בעקבות סכסוך של אדל ומעצבת הבמה שלה, אזמרלדה דוולין. אותו מקורב סיפר כי השתיים לא הפסיקו להתווכח ולריב, עד שלבסוף החליטה הזמרת לבטל את ההופעות. ״אדל לא הייתה מרוצה מהתוצאה של הבמה והתפאורה, על כף שהושקעו בכך כמה מיליונים. היא הבהירה את זה לאזמרלדה, אבל היא לא קיבלה את דבריה, סיפר. 

עוד חשף כי הריבים הרבים סביב נושא התפאורה הצליחו להתיש את אדל, אשר חוותה מתח נפשי רב בעקבות כל הפרשה, מה שהוביל בסופו של דבר להחלטתה לבטל את המופעים. ״זה ידוע שאדל סובלת מחרדה גדולה בכל הנוגע להופעות שלה״, סיכם ואמר אותו מקרוב. 

כידוע, זו לא הפעם הראשונה שהופעה של הזמרת מתבטלת בעקבות אי שביעות רצונה מעיצוב הבמה והתפאורה. גורם בהפקה סיפר כי הזמרת לא מרוצה מכל עניין העיצוב של המופע וממשיכה לשנות אותו שוב ושוב, ובכך מתישה את כל אנשי הצוות. 



77% לא
23% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE