הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד פרידה דרמטית בביצה: השחקנית אמה רוברטס ובן זוגה מפרקים את החבילה
לאחר שלוש שנות זוגיות לוהטת ומתוקשרת במיוחד וילד אחד משותף, צמד השחקנים גארט הדלונד ואמה רוברטס החליטו לסיים את מערכת היחסים. זמן קצר לאחר מכן, נעצר הדלונד כאשר הוא נוהג בשכרות, מה שהוביל למעצרו

לאחר שלוש שנות זוגיות וילד אחד משותף, אמה רוברטס וגארט הדלונד החליטו להפריד כוחות, ולהיפרד כידידים. אמנם טרם יצאה הודעה רשמית מהשניים, אך נראה כי גארט אינו מקבל את הפרידה בצורה טובה במיוחד, כאשר לאחרונה נתפס כאשר הוא נוהג בשכרות, מה שהוביל למעצרו, ולבסוף לשחרורו בעקבות של 2,100 דולר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שהשחקן נעצר בעקבות נהגיה בשכרות, כאשר לפני שנתיים נתפס בסיטואציה דומה, אך היה מעורב גם בתאונת דרכים, זאת לאחר שנרדם בזמן נהיגה, בעודו שיכור. בזמנו, נגזר על השחקן 36 חודשי מאסר על תנאי, והשתתפות בתוכנית ייעוץ לעברייני אלכוהול. 

כידוע, הפרידה של השניים מגיעה שנה בלבד לאחר שהביאו לעולם את בנם המשותף, רודס. ״הם ניסו לעשות את כל מה שאפשר על מנת להצליח כזוג. זה קשה מאוד עבורם״, אישר מקורב לצמד השחקנים. כזכור, שמועות אודות זוגיות בין השניים התחילו אי שם בשנת 2019, זמן קצר לאחר שאמה נפרדה מבן זוגה, השחקן אוון פיטרס. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE