הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בלב ארה"ב: 6 בני אדם נמצאו ללא רוח חיים בבית
שוטרי משטרת מילווקי הוזעקו לבצע "בדיקה שגרתית" בבית בעיר כאשר גילו את המחזה המזעזע: שישה בני אדם - חמישה גברים ואישה - נרצחו. מאז תחילת השנה דווח על 21 מקרי רצח במילווקי, עלייה לעומת 9 רציחות בתקופה המקבילה אשתקד

רשויות החוק בוויסקונסין פתחו בחקירה לאחר ששישה בני אדם נמצאו ללא רוח חיים בבית במילווקי במהלך סוף השבוע. כך על פי פול פורמולו, סגן פקד המשטרה בעיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחוץ לבית במילווקי, ביום ראשון האחרון (צילום: AP)

 

לדבריו של פורמולו, בסביבות השעה 3:45 אחה"צ ביום ראשון שוטרים מטעם משטרת מילווקי נשלחו לבית על מנת לבצע בדיקה שגרתית. לא ברור מדוע בדיקה זו התבצעה, אך פורמולו סיפר ששוטרים שהגיעו לבית מצאו במקום חמישה בני אדם - ארבעה גברים ואישה - ללא רוח חיים.

 

 

רק לקראת שעות הערב של יום ראשון, משטרת מילווקי מסרה עדכון לפיו גופת גבר נוספת נמצאה בנכס. בשלב זה, חוקרי המשטרה מסרבים למסור פרטים רבים, לרבות זהותם של ההרוגים, מניע אפשרי ומידע כלשהו על החשוד או חשודים.

בנוסף, במשטרה לא חשפו כיצד ששת הקורבנות מתו. עם זאת, ראש עיריית מילווקי -  קאבליר ג'ונסון - כינה את האירוע כ"רצח": "מדובר במקרי רצח מזעזעים שנמצאו בלב של העיר שלנו. ראשית כל, אני מבקש לשלוח תנחומים לבני המשפחה והחברים של הקורבנות. לא משנה מהן הנסיבות, עלינו לסייע לאלו שנמצאים באבל".

 

כוחות משטרה רבים הוזעקו לבית במילווקי בעקבות התקרית (צילום: AP)

 

ראש העיר ג'ונסון אף התחייב לתגבר את כוחות המשטרה באזור: "פשע מזעזע התרחש פעם נוספת. זה לא סרט או איזה סיפור, אלא קורבנות אמיתיים בעיר שלנו. לעולם לא נקבל אלימות ורצח כדבר שגרתי".

דבריו של ג'ונסון נמסרו על רקע הזינוק בפשיעה האלימה שנרשם בעיר בחודש האחרון. למעשה, מאז תחילת השנה הנוכחית דווח על 21 מקרי רצח במחוז מילווקי. לשם השוואה, בתקופה המקבילה בשנה שעברה דווח על 9 רציחות.

"זה פשוט מגוחך. אני מצטערת, אבל אני לא יודעת אם יש מילה טובה יותר לתאר את המצב מלבד 'מגוחך'", אמרה ארניטה הולימן, מנהלת המחלקה למניעת אלימות (בעיריית מילווקי), "נמאס לנו לאבד אנשים בעקבות תקריות שהיינו צריכים למנוע. ניתן למנוע את הפשיעה האלימה שאנחנו רואים, ואסור לנו להמשיך בכיוון שאליו אנחנו מתקדמים בשנתיים האחרונות".

88% לא
12% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE