הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שעות בודדות לאחר שבוטלה: בית המשפט בניו יורק החזיר את חובת המסכות בחללים סגורים
אחרי שבית המשפט במחוז נסאו הפתיע הבוקר וקבע שחובת עטיית המסכות מנוגדת לחוקה, המדינה ערערה וביהמ"ש קיבל את טענותיה. אי לכך, חובת החיסונים הוכרזה עד שהנושא יוסדר באופן סופי

בית המשפט לערעורים בניו יורק פסק בעד המדינה וקבע שחובת המסכות שבוטלה הבוקר תישאר בתוקף עד להודעה חדשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

כפי שדיווחנו הבוקר (שלישי), בית המשפט במחוז נסאו (לונג איילנד) קבע שחובת המסכות שהוכרזה בשנה שעברה מנוגדת לחוקת המדינה, ועל כן יש לבטל את מדיניות זו באופן מיידי.

כזכור, המושלת קאת'י הוקול הורתה על חובת חבישת מסכות בבתי הספר כבר בחודש אוגוסט האחרון, ובדצמבר היא הורתה על חובת עטיית מסכות בעסקים הפועלים בחלל סגור שבהם לא קיימת דרישה להציג תעודת התחסנות.

למעשה, כבר הבוקר המושלת הוקול הודיעה שהמדינה תפנה לבית המשפט על מנת להשיב את חובת המסכות. השופט רוברט מילר קיבל את טענת המדינה וקבע שחובת המסכות תישאר בתוקף עד שהנושא יוסדר באופן סופי.

 

מושלת ניו יורק, קאת'י הוקול (צילום: AP)

 

"כמושלת, הדבר החשוב ביותר עבורי זה לשמור על תושבי המדינה", הסבירה הוקול לאחר החלטת בית המשפט, "כלים אלה כגון חבישת מסכות הינם חיוניים ביותר ובהכרח הופכים את בתי הספר ומקומות העבודה לבטוחים יותר. אני רוצה לשבח את התובעת הכללית של המדינה, לטישיה ג'יימס, שממשיכה לפעול למען בריאותם ובטיחותם של כלל התושבים".

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE