הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת לאס וגאס עצרה צעיר שחור – במקום עבריין לבן כפול מגילו
שיין לי בראון בן ה-25 הגיש תביעה בטענה שהוא נעצר על סמך זיהוי שגוי. ועל אף שהתעקש שוב ושוב שהוא חף מפשע, אף אחד "לא טרח לבדוק את הרישומים"

גבר שחור תובע את משטרת נבדה בטענה ששתי מחלקות עצרו אותו למשך שבוע, כאשר "התבלבלו" בינו לבין עבריין לבן הכפול מגילו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שיין ניל בראון בן ה-49 ושין לי בראון בן ה-25 

 

שיין לי בראון בן ה-25, תובע את משטרת לאס וגאס ואת מחלקת המשטרה של העיר הנדרסון, על סך יותר מ-500,000 דולר בתיק זכויותת אזרח פדרלי.

על פי התלונה, שהוגשה ב-7 בינואר לבית המשפט המחוזי של נבדה, בראון טען כי הוא נעצר על ידי שוטרי העיר הנדרסון בזמן שנהג, ב-8 בינואר 2020. לא היה עליו רישיון נהיגה, אך לדבריו, הוא מסר את שמו המלא, מספר תעודת הזהות וכרטיס ביטוח הלאומי שלו עבור זיהוי.

עם זאת, השוטרים עדיין הצליחו להתבלבל בינו לבין שיין ניל בראון, אז בן 49, אשר נגדו יש צו מעצר בגין בעלות או החזקת נשק חם. בראון המבוגר הורשע בעבירה פלילית בשנת 1994, עוד לפני שבראון הצעיר נולד.

"במהלך מעצרו הבלתי חוקי, שיין לי בראון הסביר שוב ושוב למספר רב של שוטרים ומפקחים במשטרת הנדרסון, שהוא לא 'שיין בראון' הלבן בן ה-49, נגדו יש צו מעצר", כתב עורך דינו של בן ה-25.

יומיים לאחר שנעצר, בראון הצעיר הועבר למרכז מעצר של מחוז קלארק על ידי משטרת לאס וגאס, ולדבריו, על אף שהמשיך להתעקש כי ישנו בלבול בזהות, אף מחלקה "לא טרחה לבדוק את הרישומים שלה".

"אילו מישהו ממשטרת לאס וגאס או הקצינים היו מבצעים בדיקה, הם היו מוצאים בקלות ששיין לי בראון זוהה בטעות כעבריין עם צו מעצר", נכתב בתלונה, אשר פירטה את שמות השוטרים שהיו מעורבים באירוע.

רק לאחר שהסנגורית הציבורית שאנון ל. פניקס הודיעה לבית המשפט שהשוטרים עשו טעות, בראון הצעיר שוחרר ב-14 בינואר.

מנגד, משטרת הנדרסון מסרה לתקשורת כי השוטרים שלה ביצעו מעצר כיאות. "במהלך עצירת תנועה שגרתית בגין נהיגה ברכב לא רשום, שיין לי בראון נעצר כהלכה על ידי השוטרים בגין נהיגה עם רישיון תלוי, ובשל ביזיון בית המשפט, אי תשלום צו שהוצא על ידי בית המשפט העירוני בהנדרסון", נמסר מהמחלקה.

"אדון בראון הודה בפני השוטרים שהוא ידע שרישיון הנהיגה שלו נשלל ושיש לו צווי תנועה. התובע בתיק זה לא הציג את כל העובדות והנסיבות העומדות מאחורי מעצרו החוקי והתקין", הוסיפו.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE