הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב ״הומלנד״ מדבר על ההתמודדות עם מות אשתו: ״השמש זורחת למרות הכל״
השחקן ההוליוודי דמיאן לואיס ערך ערב שכולו מוקדש לזכרה של אשתו, השחקנית הלן מקרורי, אשר הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן. לואיס דיבר ארוכות על החלל שהותירה אחריה אשתו, והבטיח לבניו כי הכל יהיה בסדר

בחודש אפריל האחרון הלכה לעולמה אשתו של השחקן דמיאן לואיס, לאחר שנאבקה במחלת הסרטן, כשהיא בת 52 בלבד. כעת, לאחר שעברו מעט מים בנהר, אירגן השחקן עבר לזכרה של אשתו ואם ילדיו, גוליבר בן ה-14 ומנון בן ה-15. ״הערב הזה מוקדש כולו להלן, לזכרה ולדברים שאהבה״, אמר לואיס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, הערב כלל לא מעט קטעי שירה, והתוכנית האומנותית התבססה על אנתולוגיה של אלי אסירי, בעקבות אהבתה של הלן לתיאטרון ושירה. לואיס בעצמו קרא כמה שירים לזכרה של אשתו, אחד מהם של המשורר דרק מאהון: ״אך אני אמור להיות שמח? להרהר בעננים מבעד לחלון? אנשים ימותו, אבל אין צורך להיכנס לזה״.

עוד הוסיף ואמר השחקן כי השמש זורחת למרות הכל, והבטיח לילדיו כי יהיה בסדר. לבסוף, סיכם ואמר כי הערב הזה, המוקדש להלן, מאוד מרגש אותו, וכעת הוא יודע שעליו להמשיך בחייו, כאשר הוא יודע שזה מה שהיא הייתה רוצה עבורו. ״הלן הייתה אדם מבריק, טוב לב, ואדיב. היא גרמה לכל אדם להרגיש מיוחד״, סיכם לואיס.  



23% לא
77% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE