הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג׳נט ג׳קסון שוב פותחה על אחיה: ״מייקל קרא לי חזירה״
הזמרת ממשיכה לחשוף את מערכת היחסים המורכבת שלה עם אחיה, הזמר מייקל ג׳קסון, לכבוד צאת הדוקו החדש בכיכובה, אשר לפי הדיווחים, עתיד לעסוק ביחסיה עם המשפחה, הפרעות האכילה איתן היא מתמודדת, וכמובן הקריירה שלה לאורך השנים

לאחר לא מעט שמועות וכתבות בנושא, זה קורה, סדרת הדוקו החדשה של ג׳נט ג׳קסון עולה לאוויר ממש בעוד מספר ימים. הדוקו, בן ארבעה פרקים, עתיד לעסוק בחייה של הזמרת, והוא צולם במשך חמש שנים. לפי הדיווחים, הדוקו החדש עתיד לשים דגש על מערכת היחסים של ג׳נט עם משפחתה, ואחיה, מייקל בפרט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


במהלך הדוקו הזמרת אף מספרת על הפרעות האכילה איתן היא מתמודדת, אשר הובילה לדימוי עצמי נמוך ובעיות ביטחון קשות. ג׳נט מאשימה באחד הפרקים את אחיה, מייקל ג׳קסון, בהפרעות האכילה שלה, כאשר חשפה כי נהג לקרוא לה חזירה. ״הוא היה צוחק עלי ועל הרגלי האכילה שלי. צחקתי איתו, אבל בפנים זה כאב לי״, סיפרה ג׳נט.

עוד הוסיפה וסיפרה כי היא אכלנית רגשית. ״כאשר אני לחוצה, או משהו מפריע לי, אני פשוט נוטה לאכול, והרבה. זה מנחם אותי״. כידוע, זו לא הפעם הראשונה שהזמרת מדברת על הפרעות האכילה שלה, כאשר בשנת 2011 סיפרה כי מדובר על אישו שמלווה אותה כל חייה הבוגרים.  



25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE