הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיקרובים, היביסקוס וחטיפים לנפש: הטרנדים התזונתיים של 2022
לפי מחקרים ויודעי דבר, השנה החדשה מביאה עימה כמה שינויים רדיקלים בעולם התזונה, ביניהם מזונות התומכים ברווחה הנפשית שלנו, וכדומה. אז אילו טרנדים צפוים לנו בשנה הקרובה, ומי הכוכבים המרכזיים שכדאי שיופיעו בצלחת שלכם? הנה כל הפרטים

כל שנה מביאה עימה טרנדים חדשים, גם כאשר זה מגיע לעולם התזונה. השנה, שנת 2022, הינה שנה מלאה בשינויים מרעננים, מפתיעים, ולעיתים אפילו משונים. אז מה בדיוק צפוי לנו? מה הטרנדים הכי לוהטים ומבוקשים שצפויים להופיע השנה? ריכזנו את כל המידע בנושא. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאכול בשביל הרווחה הנפשית

מגפת הקורונה הגבירה משמעותית את העיסוק והרצון לשפר את הרווחה הנפשית שלנו, ודרך אחת לעשות זאת היא באמצעות המזון. בשנה שחלפה עשינו את זה באמצעות יוגה, מדיטציה, אימוני כושר מיוחדים. אך השנה החדשה, מבקשת לעשות זאת באמצעות התזונה. מחקרים חדשים בתחום חשפו כי ישנה דרישה הולכת וגוברת לתוספי תזונה, מזונות ייחודים, חטיפי בריאות ועוד, אשר מסייעים לבריאות המוח והנפש. 

מורינגה סטאר

בשנת 2021 המ׳אצה הייתה הכוכבת הראשית, אך שנת 2022 מביאה עימה שחקן חדש למגרש, והוא המורינגה סטאר. מדובר על צמח הודי, ירוק וייחודי אשר מכיל סגולות ריפוי מדהימות, ביניהן הורדת רמת הסוכר, רמת הכולסטרול, ואפילו מגביר פעילות אנטי סרטנית. בנוסף, הצמח עתיד מינרלים, ויטמינים וחלבון. ניתן להשיג אבקה של עלי מורינגה אשר מתאימה לשיקיים, מעדנים, דייסות, וכדומה. 

הכורכום

אחד התבלינים העתיקים ביותר בעולם, כזה שהפופולריות שלו רק הולכת וצוברת תאוצה. למעשה, מדובר בצמח מרפא בעל יכולות סגולה רפאויות ומיוחדות, והוא לא רק מבוקש ברפואה של היום, אלא גם ברפואה המסורתית. מחקרים רבים כבר נעשו על הכורכום, והוא הוכח שוב ושוב, כסופר פוד לכל דבר, עם טונות של ערכים תזונתיים ויתרונות בריאותיים. 

מיקרוביום בצלחת 

ההתעסקות סביב בריאות המעיים שלנו הולכת וצוברת תאוצה, וכיאה לכך, המזון המתאים אף הוא הופך פופולרי ומבוקש יותר. מה זה אומר? חיפוש ושילוב מזונות עשירים בפרוביוטיקה. 

לא רק בתה: היביסקוס 

בדרך כלל אנו מכירים את הצמח הסגלגל בתור תה או חליטות שונות, אך שנת 2022 מבקשת להוציא את ההיביסקוס מחוץ לספל התה, אל תוך הצלחת שלנו. הפרח הייחודי הזה עשיר ויטמינים, והוא לגמרי הולך לכבוש את עולם התזונה והבריאות. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE