הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אופטימיות בלאס וגאס: כ-40 מיליון נוסעים עברו בנמל התעופה בשנה שעברה
"עיר החטאים" ממשיכה לרשום התאוששות מרשימה כאשר כמות הנוסעים בנמל התעופה עלתה ב-17 מיליון בהשוואה ל-2020. עם זאת, רוב חברות התעופה הבינלאומיות טרם חידשו את טיסותיהן ללאס וגאס

קרוב ל-40 מיליון נוסעים עברו בנמל התעופה הארי ריד בלאס וגאס בשנה שעברה - התקדמות משמעותית לעומת השנה הקודמת אך כמות קטנה יותר מאשר ב-2019, לפני משבר הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיסת אל על בלאס וגאס (צילום: ויקיקומונס)

 

לפי נתונים שפורסמו ע"י מחלקת התעופה של מחוז קלארק, 3.87 מיליון נוסעים עברו בנמל התעופה שנקרא "מק'קרן" עד ה-14 בדצמבר. ובכך סך הנוסעים בשנה שעברה עלה ל-39.7 מיליון.

מדובר בזינוק של יותר מ-17 מיליון נוסעים בהשוואה ל-2020, אך חשוב לזכור שכמות הנוסעים לפני שנתיים ירדה לרמות היסטוריות בעקבות פרוץ המשבר. לעומת זאת, סך הנוסעים בשנה שעברה עדיין נמוך ב-18% בהשוואה למספר השיא שנקבע ב-2019, עם 46.6 מיליון נוסעים.

"אני חושבת שהשנה האחרונה רק חיזקה את העובדה שהביקוש ללאס וגאס נותר גבוה, ואנחנו שמחים שרבים בוחרים בעיר כיעד לחופשה שלהם", הסבירה רוזמרי וסליאדיס, מנהלת מחלקת התעופה במחוז.

עוד צוין בדו"ח של המחלקה כי מספר הנוסעים בטיסות בינלאומיות נותר נמוך: רק כ-757 אלף נוסעים נחתו או המריאו מלאס וגאס בטיסה בינלאומית. לשם השוואה, ב-2019 דווח על כ-3.8 מיליון נוסעים בטיסות הנ"ל.

חלק מחברות התעופה הבינלאומיות חידשו את טיסותיהן לווגאס, ובנמל התעופה מקווים שחברות נוספות - ביניהן אל על הישראלית - יבחרו לעשות זאת במהלך השנה הנוכחית.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE