הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יו"ר בית הנבחרים הודיעה רשמית: אתמודד על קדנציה נוספת בקונגרס
ננסי פלוסי התחייבה לכהן כיו"ר בית הנבחרים במשך שתי קדנציות בלבד, ומוקדם יותר השבוע היא חשפה שהיא תתמודד על קדנציה נוספת כנציגת סן פרנסיסקו בקונגרס. עם זאת, לא ברור אם תמשיך כיו"ר בית הנבחרים גם אם הדמוקרטים ישמרו על הרוב שלהם

ננסי פלוסי הודיעה אתמול (שלישי) באופן רשמי כי בכוונתה להתמודד על כהונה נוספת בקונגרס, אך היא סירבה לחשוף האם היא מתכוונת להתמודד עם קדנציה נוספת כיו"ר בית הנבחרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי (צילום: Getty Images)

 

כזכור, פלוסי בת ה-81 - דמוקרטית שמייצגת את אזור סן פרנסיסקו מאז שנת 1987 - הפכה לאישה הראשונה שמכהנת כיו"ר בית הנבחרים כאשר נבחרה לתפקיד ב-2007. בבחירות ב-2010 הרפובליקנים חזרו לשלוט בבית התחתון של הקונגרס, ועל כן פלוסי סיימה את תפקידה.

פלוסי חזרה להיות יו"ר בית הנבחרים בתחילת 2019, בעקבות בחירות 2018, ובזמנו היא התחייבה לכהן בתפקיד במשך שתי קדנציות (שנתיים כ"א) בלבד. לכן, רבים סברו שהיא תבחר לפרוש מהקונגרס לקראת בחירות האמצע שיתקיימו בנובמבר הקרוב.

בסרטון שפורסם בחשבון הטוויטר הרשמי של יו"ר בית הנבחרים, פלוסי הסבירה שהיא "מתמודדת על קדנציה נוספת בקונגרס ומבקשת את תמיכתם...הדמוקרטיה שלנו נמצאת בסכנה בגלל המתקפה שקיימת נגד האמת, בגלל המתקפה על הקפיטול והמתקפה על זכות ההצבעה במדינות רבות".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE