הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
100 שקיות פנטניל נמצאו בביתו של בן ה-13 שמת ממנת יתר בבית הספר
המשטרה בקונטיקט פרסמה כי בחיפוש בחדר השינה של התלמיד, שהתמוטט באולם הספורט, נמצאה כמות עצומה של הסם הקטלני. זאת נוסף על 40 השקיות שאותרו במוסד הלימודים

100 שקיות של הסם הקטלני פנטניל נמצאו בחדר השינה של בן ה-13 מקונטיקט, התמוטט ומת בבית ספרו לפני כשבועיים לאחר שנטל מנת יתר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פנטניל שנתפס בוירג'ינה (צילום: איי.פי)

 

שוטרים בהרטפורד מצאו את הסמים לאחר ביצעו את צו החיפוש שקיבלו ביתו של תלמיד כיתה ז' ב-13 בינואר, לאחר שמוקדם יותר באותו היום הוא התמוטט באולם ההתעלמות באקדמיה למדעי הספורט והרפואה, והובהל לבית החולים – שם, יומיים לאחר מכן, נקבע מותו.

"הפנטניל הזה נארז באותו אופן, כמו שאר השקיות שנמצאו בבית הספר, והוא היה בעל אותה חותמת זיהוי ונבדק ברמת טוהר גבוהה עוד יותר (60%)", מסרה משטרת הרטפורד. "אנחנו יכולים לומר בביטחון, שהפנטניל שגרם למנת היתר, היה אותו פנטניל שנמצא בחדר השינה של הצעיר".

בבית הספר, כזכור, נמצאו 40 שקיות נוספות של הסם הרצחני, כאשר השוטרים איתרו אותן בשתי כיתות ובחדר הכושר של המוסד האקדמי.

החקירה כיצד הנער השיג את הסמים עוד בעיצומה, ובינתיים משטרת הרטפורד תיקח את הסמים מהרשויות הפדרליות על מנת לבצע בדיקות נוספות – כמו ניתוח טביעות אצבע ו-DNA כדי לנסות לעלות על מי שמכר לו אותן.

 

תלמידי הרטפורד חוזרים לביה"ס לאחר שנסגר למספר ימים (צילום: איי.פי)

 

ביום שלישי, המשטרה מסרה כי הם זיהו אדם בעל עניין, עם קשרים למקום מגוריו של הנער ו"היסטוריה של סמים", אך החוקרים לא הגדירו אותו כחשוד.

מהמשטרה המקומית נמסר כי אמו של הנער משתפת פעולה עם החוקרים, ונטען כי "בשלב זה, אין לנו ראיות התומכות בכך שהיא הייתה בעלת ידע מוקדם על החזקת הפנטניל של בנה".

כזכור, האירוע התרחש ב-13 בינואר כאשר הקטין התמוטט בבית הספר. האחות ביצעה בו החייאה, עד שאמבולנס הגיע והוביל אותו לבית החולים במצב אנוש. יחד עם הקורבן, שני בני 13 אחרים נטלו גם הם את הסם הקשה, אך לא איבדו את הכרתם. הם אכן נלקחו לבית החולים לאחר שהתלוננו על סחרחורת, אך שוחררו במהרה לביתם.

בעקבות התקרית, בית הספר פונה מתלמידים וצוות ונסגר, כאשר גורמי אכיפת החוק הביאו כלבי גישוש שאיתרו ברחבי המוסד 40 שקיות קטנות המכילות את האבקה, כאשר המשטרה מאמינה שבן ה-13 שמת, היה זה שהביא את הסמים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE