הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש עיר במרילנד נמצא מת לאחר שנטל את חייו
ראש עיריית הייאטסוויל, קווין וורד בן ה-44, נמצא עם פצעי ירי בפארק בצפון וירג'יניה. מושל המדינה לארי הוגאן כתב: "עצובים מהאובדן הטרגי"

קווין וורד, ראש עיריית הייאטסוויל שבמרילנד – אזור ערוני מחוץ לוושינגטון הבירה, נמצא מת בגיל 44, לאחר שנטל את חייו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קווין וורד (צילום: עיריית הייאטסוויל)

 

בפוסט בעמוד הפייסבוק הרשמי של העיר נכתב: "בצער רב, אנחנו מודיעים כי ראש העיר האהוב שלנו, קווין וורד, מת אתמול, ה-25 בינואר, מפציעת ירי לכאורה. ראש העיר וורד היה מנהיג מוערך ואמין, ותומך נלהב בקרב כל תושבי הייאטסוויל. אנחנו שבורי לב מהאובדן הזה, ושולחים את תמיכתנו העמוקה למשפחתו".

גופתו של וורד נמצאה על ידי שוטרי פארק ארצות הברית שבפורט מרסי, פארק במקלין, שבצפון וירג'יניה.

וורד כיהן בעבר כנשיא מועצת העיר, אשר ממוקמת מעט צפונית לגבול בין מרילנד למחוז קולומביה, והפך לראש העיר בסוף 2020 כאשר ראש העיר דאז, קנדיס הולינגסוורת פרש מתפקידו. כאשר הבחירות התקיימו במאי 2021, וורד הדמוקרט זכה בהן.

 

 

באתר הקמפיין שלו, וורד כתב: "אני אדם די פשוט. אני מאמין בלהקשיב יותר מאשר לדבר. אבל כשאני מדבר, אני לא מאלה שמקטרים או אומרים לאנשים מה שהם רוצים לשמוע. אני מאמין בעשייה, בעבודה. אני מאמין שאם אני יכול לעזור למישהו, אז אני יכול לשנות את חייו. זו הסיבה שהקדשתי את הקריירה שלי לספק את הטכנולוגיה הטובה ביותר לחינוך ולשירותים אנושיים, כדי לעזור לכמה שיותר".

וורד הותיר אחריו בעל ושני ילדים. המושל הרפובליקני של מרילנד, לארי הוגאן, כתב: "אנחנו עצובים לגלות על מותו של ראש עיריית הייאטסוויל, קווין וורד. אנחנו שולחים את תנחומינו מכל הלב למשפחת וורד ולתושבי העיר, בעודם מתאבלים על האובדן הטרגי".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE