הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: החשוד במתן מנת יתר לדוגמנית ובאונס 4 נשים – מבקש הפחתה בסכום הערבות
דיוויד פירס, שהיה מוכר בעולם חיי הלילה של בברלי הילס, ביקש מהשופט לשלם מאות אלפי דולרים במקום מיליונים, כדי להיות חופשי בזמן שהוא נלחם על שמו

דיוויד פירס, אשר נעצר בחשד למעורבות במותה של דוגמנית וחברתה, ולבסוף עומד בפני מספר אישומי אונס אחרים, ביקש מהשופט להפחיד את הערבות שלו על סף 3.4 מיליון דולר, כדי לתת לו להיות חופשי בזמן שהוא נלחם על צדקתו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דיוויד פירס והאדריכלית קברלס-ארזולה (צילום: מתוך אינסטגרם)

 

במסמכי בית המשפט שהוגשו השבוע, הסנגור ג'ייקוב גלוקסמן, אמר כי התובעים הגישו האשמות אונס "ישנות" נגד פירס כדי להשאיר אותו בכלא בזמן שהחוקרים ממשיכים לאסוף מידע כדי לחבר את פירס למותן ממנת יתר של הדוגמנית כירסטי ג'יילס וחברתה האדריכלית, הילדה מרסלה קברלס-ארזולה.

פירס ביקש מהשופט להפחית את הערבות שלו ל-100,000 דולרים, ואמר כי הוא מוכן גם ללבוש צמיד אלקטרוני על רגלו.

בבקשה, גלוקסמן כתב: "המקרה הזה משך תשומת לב תקשורתית בגלל המוות המצער מאוד של שתי נשים, שנראה כי מתו ממנת יתר של סמים. הן מתו לאחר שככל הנראה היו בקשר עם הנאשם. עם זאת, בית המשפט צריך לציין כי מר פירס אינו מואשם בעבירות כלשהו הקשורות לאירוע המצער הזה".

"נראה שהשוטרים 'הסירו אבק' מתיקים ישנים נגד מר פירס, ובתורם, הגישו נגדו עבירות חמורות ביותר שיש בהן אפשרות למאסר עולם, זאת במאמץ להשאיר את מר פירס במעצר בזמן שהם ממשיכים לחקור את מותן של הנשים", אמר. "הערבות צריכה להיות תואמת לעבירות לכאורה, ולא לסוגיות שבשלב זה הן ספקולציות טהורות".

פירס בן -ה37 נעצר בחודש דצמבר בגין מותן של שתי הנשים, אך הואשם בסעיפים מרובים של אונס ותקיפות מיניות יומיים לאחר מכן. בהמשך נעצרו שני גברים נוספים, שהיו במסיבת המחסן בלוס אנג'לס ב-13 בנובמבר, עם פירס ושתי הנשים.

בלשי הרצח אמרו ששני רעולי פנים, שנהגו בטיוטה פריוס ללא לוחיות רישוי, השליכו את גופתה חסרת החיים של ג'יילס בבית חולים בקלבר סיטי. לאחר מכן, הגברים זוהו בקייזר פרמננטה במערב העיר, שם השליכו את קברלס-ארזולה, שהייתה מחוסרת הכרה ומתה ב-24 בנובמבר.

בבקשת הערבות, גלוקסמן טען כי פירס עובד כמתכנן אירועי בידור עצמאי וחי ממשכורת חודשים, כך שהוא לא יכול להרשות לעצמו את המינימום המבוקש לשחרור בערבות. כמו כן, הוא טען שהשארתו של פירס בכלא בזמן גל הקורונה היא מסוכנת, מכיוון שבן ה-37 סובל ממצבים בריאותיים שונים.

יומיים לאחר שנעצר, כאמור, המשטרה קישרה מקרי אונס לפירס. לפי התובעים, על פי החשד פירס תקף מינית אישה בשנת 2010, אנס אישה נוספת ב-2019, ושתי נשים נוספות בפברואר ואוקטובר 2020.

גלוקסמן התייחס לטענות האונש, ואמר שהתקרית לכאורה ב-2010 דווחה רק בשנה שעברה כאשר "העדה ראתה משהו באינסטגרם שהפעיל את זיכרונה. האירוע לכאורה ב-2019, נטען על ידי אישה שלא גרה בארה"ב, ולא דווחה עד נובמבר.

"סעיפים 3 ו-4 מתייחסות לעבירות לכאורה משנת 2020, ונדחו על ידי פרקליטות המחוז בשל בעיות הוכחה", טען גלוקסמן.

37% לא
63% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE