הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוננות בארצות הברית: סופת שלגים חריגה בדרך לחוף המזרחי
בשירות מזג האוויר הסבירו ששיא הסערה יגיע בשעות הלילה של יום שישי, ולפי ההערכות כמות גדולה של שלג צפויה לרדת לאורך החוף, לרבות בניו יורק, בוסטון, וושינגטון די.סי., פילדלפיה ועוד

סופה חורפית חריגה עושה את דרכה לעבר החוף המזרחי של ארצות הברית, כך על פי שירות מזג האוויר הלאומי (NWS) שהוסיף כי כמות גדולה של שלג צפויה לרדת לאורך החוף, ממסצ'וסטס ועד לצפון קרוליינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סופת שלגים בניו יורק, בשנה שעברה (צילום: AP)

 

לפי הודעת ה-NWS, סופת השלגים תחל בשעות הערב המאוחרות של יום שישי ותימשך לפחות עד הלילה שבין שבת לראשון. שיא הסערה יורגש בחלקו המזרחי של לונג איילנד ולאורך החוף במסצ'וסטס, אך גם צפויים שיבושים לאורך החוף המזרחי, לרבות בערים גדולות כגון ניו יורק, פילדלפיה, בוסטון, בולטימור ו-וושינגטון די.סי..

כאמור, בשירות מזג האוויר צופים כמות גדולה של שלג בערים הגדולות: עד 30 ס"מ בבוסטון, 20 ס"מ בניו יורק ועד 13 ס"מ בפילדלפיה.

 

שידור ישיר מטיימס סקוור:

 

עד 15 ס"מ של שלג צפוי לרדת בניו ג'רזי, דלאוור, וירג'יניה ומרילנד, ואילו בצפון קרוליינה צופים לעד 10 ס"מ של שלג. 

 

 

עוד הסבירו ב-NWS כי הטמפרטורות צפויות לצנוח, ואפקט צינת הרוח (ככל שעוצמת הרוח גדולה יותר והטמפרטורה נמוכה, התחושה שנגרמת היא של טמפרטורה נמוכה עוד יותר) יורגש היטב במהלך הימים הקרובים. בניו יורק נערכים למינוס 13 מעלות צלזיוס (בעקבות צינת הרוח), בבוסטון הטמפרטורה צפויה לרדת למינוס 16 מעלות צלזיוס, בראלי (צפון קרוליינה) נערכים למינוס 9 מעלות צלזיוס ואילו באטלנטה נערכים למינוס חמש מעלות צלזיוס.

 

סופת שלגים בדרום קרוליינה, מוקדם יותר החודש (צילום: Getty Images)

 

למעשה, סופת השלגים גם תשפיע על הטמפרטורות במדינות נוספות כגון פלורידה. על אף שלא צפוי לרדת שלג במדינת השמש הזורחת, אך באורלנדו נערכים למינוס חמש מעלות צלזיוס (בעקבות צינת הרוח), ואילו במיאמי הטמפרטורה צפויה לרדת למינוס שתי מעלות צלזיוס.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE