הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ספוטיפיי איבדה את הסבלנות: ״הארי ומייגן ייאלצו לכבד את החוזה שלהם״
נראה כי חברת הענק כבר לא רוצה לחכות לדוכסים שיעמדו בהבטחה שלהם לייצר פודקאסטים אשר נועדו לקדם ערכים משותפים. כעת, מקור יודע דבר חושף כי ספוטיפיי גייסה כישרונות פנימיים על מנת להאיץ את הזוג המלכותי

אי שם בדצמבר של השנה שעברה, נחתם חוזה שמן במיוחד (18 מיליון פאונד) בין הזוג המלכותי, הנסיך הארי ומייגן מרקל, לבין ספוטיפיי. במסגרת אותו חוזה, נדרשים השניים לספק פודקאסטים, אך בנתיים, החודשים עברו, והארי ומייגן לא בדיוק עומדים בהבטחה שלהם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הארי ומייגן אמנם הוציאו פודקאסט אחד, במהלכו ראיינו את הזמר אלטון ג׳ון, והצליחו להגיע לכמה מיליוני מאזינים בכל רחבי העולם ולייצר לא מעט כותרות, אך מאז, לא מעט מים עברו בנהר, והשניים לא סיפקו, בהתאם לחוזה שלהם, פודקאסטים נוספים. כעת, מסתמן כי לענקית הסטרימינג נמאס לחכות.

מקור יודע דבר חשף לאחרונה כי החברה החליטה להרים את הכפפה ושכרה צוות מפיקים שיעבוד לצד הדוכסים במטרה לספק תוכן חדש. לפי הדיווחים, המשרות פתוחות לקהל הרחב ומציעות חוזה של שישה חודשים, בעיקר לאנשי מקצוע עם ניסיון בתחום האקטיביזם החברתי. המשרה אגב, אם תהיתם היא בלוס אנג׳לס.

כידוע, זו לא הפעם הראשונה שהזוג מלכותי לא בדיוק עומד בהבטחות שלו, כאשר אי שם בשנת 2020 כאשר החליטו לפרוש ולעזוב את בית המלוכה, חתמו השניים עם ענקית הסטרימינג נטפליקס על עסקת ענק, כאשר גם שם, לפי הדיווחים, הארי ומייגן לא בדיוק עומדים בזמנים ובהתחייבות שלהם.



43% לא
57% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE