הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שקניה ווסט חשף כי הייתה קלטת סקס שניה: קים קרדשיאן מגיבה
במשך שנה הצליחו קים קרדשיאן וקניה ווסט, על אף הפרידה המתוקשרת שלהם, לשמור על קשר חברי ומכבד. אך כעת, בשבועות האחרונים, נראה כי השניים כבר לא ממש עומדים במשימה. לאחר שווסט חשף כי הביא לקימי קלטת סקס רגע לפני שהצליחה לדלוף לרשת, כוכבת הריאלטי מגיבה לראשונה

כוכבת הריאלטי קים קרדשיאן והראפר קניה ווסט היו ללא ספק אחד הזוגות הכי לוהטים ואהובים בביצה ההוליוודית. אך לפני שנה תמימה, השניים החליטו להפריד כוחות, וקימי הכריזה באופן רשמי כי בחרה להתגרש מווסט ואף הגישה לו מסמכי גירושים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאז, השניים מצליחים לשמור על הורות משותפת וכבוד הדדי, אך לאחרונה הדברים מתחילים להשתבש. לאחר שקים ניסתה למנוע מקניה השתתפות במסיבת יום ההולדת של בתו, ואף שהצליח בכל זאת להגיע למקום, המאבטחים לא רצו להכניס אותו, כעת, חשף הראפר פרט רגיש ומפתיע במיוחד אודות קים.

לפני מספר ימים, התראיין ווסט והשחיר את שמה של קימי כאשר סיפר כי מנע מקלטת סקס נוספת שלה להתפרסם ברחבי הרשת. כעת, לאחר לא מעט שמועות וכותרות בנושא, מטעם כוכבת הריאלטי מבהירים: ״לא היה ולא נברא״. 

עוד הוסיפו ואמרו כי המחשב והכונן הקשיח היו אמורים להכיל את הסרטון המקורי, אך לאחר סריקה, לא היו על המחשב תכנים מיניים, רק צילומים מחופשה במקסיקו. לבסוף, סיכמו ואמרו: ״קים ממשיכה לטעון כי לא קרו הדברים מעולם. חלפו 20 שנים מאז המקרה המדובר, והיא רוצה להמשיך הלאה בחייה. להתמקד בדברים חשובים יותר, בתור אמא, אשת עסקים, ופרקליטה״. 



13% לא
87% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE