הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במיוחד בחורף: הטיפולים הקוסמטיים שמומלץ לעשות
על מנת להבטיח החלמה טובה יותר מהליך קוסמטי ואסתטי יש להימנע כמה שניתן מחשיפה לשמש. לכן, עונת החורף היא התקופה המושלמת לבצע הליכים קוסמטיים שונים, מהסיבה הפשוטה כי העונה הקרה מאפשרת לעור להחלים בצורה הטובה ביותר

אם אתם תוהים מתי יהיה הזמן הנכון ביותר לקבוע טיפול קומסטי התשובה תמיד תהיה חד משמעית ואחת: החורף. חשיפה לשמש בדרך כלל הינה בעלה השפעה שלילית על החלמה מיטבית לאחר טיפול קוסמטי כזה או אחר, כאשר השמש למעשה פוגעת בריפוי הצלקות, ואף יכולה להוביל להצטלקות מואצת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כך למשל, תחום שהולך וצובר תאוצה הינו הטיפול האסתטי הלא פולש כגון מכשור רפואי אשר מבוסס על אנרגיית לייזר. טיפול מסוג זה מתאים למגוון רחב של מטרות, ביניהן שיפור איכות העור, טיפול בצלקות, טיפול באקנה, טיפול בפיגמנטציה. 

חשוב לדעת כי טיפול הלייזר מחייב הימנעות מוחלטת משמש למשך שישה עד 12 שבועות. לכן, טיפולים מסוג זה מומלץ וחשוב לבצע אך ורק בעונה הקרה. כמו כן, ניתוחי פנים שונים כגון ניתוחים הרמת פנים, עפעפיים ועוד הינם מומלצים גם בחורף בלבד. 

בנוסף, ניתוחים כגון הקטנת או הגדלת שדיים מומלץ לבצע גם בחורף בלבד, בכדי להגיע לעונת הרחצה לאחר סיום תהליך ההחלמה. אותו הדבר הינו רלוונטי גם לתהליך של שאיבת שומן. ולבסוף, גם ניתוח אף הינו סוג ניתוח אשר רצוי לעשות בחורף, מהסיבה הפשוטה כי לאחריו, אסור להיחשף לשמש או להרכיב משקפי שמש במשך שישה שבועות. 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE