הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אילון מאסק מתפוצץ נגד ביידן: "הוא בובת גרב לחה בצורת אדם"
לבעלים של טסלה אין סבלנות לתמונות של ביידן עם יו"ר ג'נרל מוטורס או להתחנפות כלפי המתחרים, בסדרת ציוצים תקיפה במיוחד תקף מאסק את נשיא ארה"ב על תמיכתו במתחרי טסלה

טייקון הטסלה אילון מאסק התייחס ביום חמישי לג'ו ביידן כ"בובת גרב לחה בצורת אדם" בתגובה לצילום של נשיא ארה"ב עם יו"ר ג'נרל מוטורס מרי בארה.

בסרטון שפורסם בחשבון הטוויטר הרשמי של ביידן ביום רביעי בערב, הנשיא שיבח את ההשקעה של ג'נרל מוטורס בייצור רכבים חשמליים כמכת-נגד לשינויי האקלים.

בתגובה להודעה, מאסק טען שייצור כלי רכב חשמליים בארה”ב "מתחיל ב-T / מסתיים ב-A / ESL באמצע", לאחר מכן הוא נכנס בנשיא, והשלים את הציוץ שלו עם אימוג'י של גרב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאסק גם טען שבידן "מתייחס לציבור האמריקאי כמו טיפשים" בזמן שהגיב למשתמש אחר בטוויטר, שטען כי ביידן "מנסה לפגוע בחברה אמריקאית גדולה [טסלה] ולשכתב את ההיסטוריה של EV" על ידי תמיכה ב-GM ובפורד.

 

 


בודקי עובדות חובבים התנפלו על השרשור כדי לגבות את מאסק, ופרסמו נתונים שהראו כי דגם Y ודגם 3 של טסלה היו ללא ספק הרכבים החשמליים הנמכרים ביותר בארה"ב - ושניהם מיוצרים בארצות הברית.

ה'בולט' של GM הגיע למקום הרביעי הרחוק בשנת 2021, כאשר המוסטנג מאך-E של פורד הגיעה למקום השלישי, לפי Car & Driver.

בסרטון עם בארה כתב ביידן ש"חברות כמו GM ופורד בונות יותר רכבים חשמליים כאן בבית מאי פעם", בעוד בארה הכריזה על השקעה של 7 מיליארד דולר במישיגן יחד עם מפעל תאי סוללה שייפתח בארה"ב.

לפחות חלק מכלי הרכב החשמליים של פורד מיוצרים במקסיקו, ולא בארה"ב.

בשנה שעברה, איגוד עובדי הרכב המאוחדים אמר שפורד "שמה תאוות בצע ורווחים פוטנציאליים מעל משרות אמריקאיות" עם תוכנית לבנות דגם חשמלי חדש במקסיקו, ולא באוהיו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE