הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בדיוק בזמן: 4 משקאות חורף לחיזוק המערכת החיסונית של ילדכם
לפני הסירופ והכדורים, הנה רשימה של כמה משקאות חורף טעימים ומפנקים, עשירים בויטמינים ונוגדי חמצון שילדים אוהבים, אשר לא רק יעלו חיוך על פניהם, אלא גם יחזקו את המערכת החיסונית שלהם

ידעתם כי שתיית משקאות חורף מיוחדים היא דרך נהדרת ויעילה לחזק את המערכת החיסונית של ילדכם? מדובר על יתרון עצום, בעיקר בעונה הקרה. לכן, זה הזמן לפנק את הילדים במשקה בריא וטעים, שקל ופשוט להכין בבית. הנה כמה מתכונים נפלאים ופשוטים עם מצרכים שלכולנו יש במטבח. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלב עם דבש וקינמון

משקה חורף מושלם לילדים המסייע בהקלה על כאבי גרון ובהרגעה לפני השינה. החלב מספק רכיבים תזונתיים התומכים במערכת החיסון. בנוסף, הוא מכיל חלבון המסייע בהתאוששות ממחלות, ויטמין המסייע בספיגת הסידן בעצמות והפחתת דלקתיות, ואם כל זה לא מספיק, גם אבץ שמאיץ ריפוי פצעים. לגרסה טבעונית אפשר להשתמש בחלב שקדים, אגוזי לוז או שיבולת שועל.

איך מכינים: מחממים כוס חלב, מוסיפים דבש להמתקה ומעט קינמון.

סיידר תפוחים וקינמון

התפוח מכיל ויטמינים ומינרלים חיוניים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון. הקינמון מחמם ומסייע בוויסות רמות הסוכר בדם.

איך מכינים: שמים בכוס תיון בטעם תפוח, חופן קוביות תפוח עץ, שני פלחי תפוז ומקל קינמון. יוצקים מעל מים רותחים ומערבבים.

חליטת ג'ינג'ר לימון

משקה שהוא מעט יותר מאתגר, אך בריא במיוחד. הג'ינג'ר והלימון הם תומכי מערכת חיסונית קלאסיים לחורף. הלימון עשיר בוויטמין C, ושורש הג'ינג'ר -  בנוגדי חמצון המסייעים למניעת דלקות ומחלות בדרכי הנשימה.

איך מכינים: שמים בסיר כמה כוסות מים, שתי פרוסות דקות של שורש ג'ינג'ר טרי וקלוף, מביאים לרתיחה ומבשלים במשך 5 דקות. מקררים, מוזגים לכוסות וסוחטים לימון פנימה. אפשר להמתיק ב־1/2 כפית דבש או בסירופ מייפל.

מיץ אגסים חם

משקה עשיר בוויטמין C, נוגדי חמצון וסיבים תזונתיים, האגסים מכילים פיטוכימיקלים שמנטרלים את הפעילות המזיקה של הרדיקלים החופשיים המכבידים על מערכת החיסון.

איך מכינים: שמים בסיר אגסים מגולענים וחתוכים לקוביות, מכסים במים, מביאים לרתיחה ומבשלים 30 דקות נוספות. מקררים, מסננים ושותים את הנוזלים. אפשר להמתיק במעט דבש. 

וטיפ קטן לסיום: רוצים לעודד את הילדים לשתות את משקאות החורף? תהיו יצרתיים, ותמציאו לכל משקה שם מיוחד משלו. למשל, ״משקה צוף הדבורה״, ״משקה הפיות״, ועוד. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE