הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נדבקתם בקורונה? הנה רשימה של מאכלים שיעזרו לכם להחלים
תסמיני הקורונה כוללים התייבשות, שיעול, גודש, עייפות, חום, כאבי שרירים, אובדן ריח וטעם ועוד. אך באמצעות מאכלים ייעודים, תוכלו להאיץ את תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף, ולחזק את המערכת החיסונית

התסמינים הנפוצים ביותר של נגיף הקורונה כוללים חום, צמרמורות, שיעול, עייפות וכדומה. לעיתים, מצב זה יכול להימשך ימים ארוכים. אך יש אור בקצה המנהרה. באמצעות אכילה של מזונות מסוימים, תוכלו להתאושש מהר יותר ולסייע לגוף להבריא את עצמו. הנה רשימה של מאכלים כאלה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תפוחי אדמה

בתוך מרק, או סתם כך בתנור, תפוחי אדמה מועילים למצב של גודש ודלקתיות בדרכי הנשימה, הודות לאשלגן הרב שהם מכלים. כך למשל תפוח אדמה בינוני מכיל כ-550 מ"ג אשלגן. עוד מזונות עשירים באשלגן: בננות, אבוקדו, משמשים, אגוזים, ערמונים ותמרים.

פירות קפואים ללא סוכר

המחלה יכולה להוביל לרמות שונות של התייבשות, בין היתר בשל רמות נמוכות של נתרן בדם. פינוקים קפואים של פירות (ללא סוכר) יכולים לספק מעבר לנוזלים עצמם, ערך תזונתי, הרגעה של כאבי גרון וחיזוק של מערכת החיסון.

מי קוקוס

אחד התסמינים שאתם חווים הוא שלשולים? מי קוקוס יכולים לעזור לאור העובדה כי הם מכילים אלקטרוליטים טבעיים. רצוי לבחור במי קוקוס רגילים ולא ממותקים. כמו כן, מי קוקוס עשויים להיות מועילים לכאבי ראש שנגרמים מהתייבשות על ידי החזרת נוזלים דרך האלקטרוליטים.

דגנים מלאים

צריכת דגנים מלאים קשורה להורדת סמני דלקת ואף מועילה להפחתה של 71% ברמות חלבון הדלקתיות CRP וכן להפחתת סימני דלקת נוספים. מאכלים עם דגנים מלאים: שיבולת שועל, אורז חום ולחם מחיטה מלאה, כוסמת, קינואה, דוחן, גריסי פנינה ושיפון.

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE