הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במיוחד בעונה הקרה: כך תשלבו את אבקת השורש אשווגנדה
היא מחזקת את המערכת החיסונית, תומכת בתפקודי המוח, ומגבירה את הפריון. האשווגנדה נחשב לצמח בריא במיוחד ומעורר אנרגיה, כך תשלבו אותו בתפריט היומי שלכם

אשווגנדה הינו צמח עתיק אשר מצליח לשפר את יכולת העמידות הפיזית והמנטלית כאחד. ניחוח הצמח הינו אדמתי ושורשי, והוא נחשב למעורר אנרגיה ואף תשוקה. במידה וטרם שמעתם על היכולות המופלאות והיתרונות הבריאותיים של אשווגנדה, זה בדיוק הזמן. הנה כמה סיבות שישכנעו אתכם לשלב את אבקת הפלא הזו במשקה החורפי שלכם, או במרק הבא שתכינו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחזק את המערכת החיסונית 

אשווגנדה עוזרת להעלאת ספירת תאי דם לבנים, ובכך הוא למעשה מחזק את המערכת החיסונית שלנו. כמו כן, הוא נמצא יעיל במיוחד בוויסות מערכת החיסון במקרים של מחלות שונות. 

תורם לאיזון רמות הסוכר בדם

במחקרים אשר נעשו על אשווגנדה, נמצא כי שילוב של האבקה בתפריט היומי יכול לשפר בצורה משמעותית את המפרשת האינסולין בגוף. התוצאה? איזון ברמות הסוכר בדם. 

מרגיע ומפחית לחצים

אשווגנדה יכול לעזור לכם להרגיש רגועים ונינוחים יותר, מעבר לכך הוא גם מסייע בבלימות אותות עצביים במוח אשר אחראים על הגברת תחושת הסטרס, חרדה, ולחצים. כמו כן, אשווגנדה מסייע במצבים של בעיות שינה, הפרעות חרדה, ודיכאון. 

נלחם בדלקות

האשווגנדה מכיל רכיבים אנטי דלקתיים ובכך הוא נלחם בדלקות שונות בגוף, ואף מונע את הסיכוי לחלות בכזו. 

תומך בתפקוד המוח

אשווגנדה יכול לטפל ואף למנוע הידרדרות קוגניטיבית הקשורה להרס של תאים במוח, כמו למשל אלצהיימר, פרקינסון וכדומה. בנוסף, מחקריםה ראו כי אשווגנדה יכול לשקף את רמות הריכוז.  

איזון בלוטת התריס 

אשווגנדה מגבירה את ייצור הורמוני בלוטת התריס ולכן הוא יכול לסייע במצבים של חוסר איזון בבלוטה, בעיקר במצב של תת פעילות. ניתן לצרוך את הצמח במקביל לנטילת אלטרוקסין. 

כיצד ניתן לשלב אשווגנדה בתפריט היומי שלכם?

במשקה החורפי שלכם, במרקים, בקינוחים שונים, עוגות, גלידות, שייקים וכדומה. כמובן שמומלץ להתחיל בהדרגה, כאשר המינון המומלץ לשייקים לכוס היא חצי כפית ועד כפית, למשקאות חמים כפית אחת, וכדומה.

טיפ קטן לסיום: רצוי להשתמש באבקת השורש אשווגנדה, כך למעשה אפשר לקבל את כל הערכים והיתרונות הבריאותיים והתזונתיים של הצמח. בנוסף, מומלץ לקנות אבקה אורגנית, בשביל להימנע מחומרים מזיקים שונים שעלולים להימצא בתוך האבקה. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE