הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אימון קבוצתי: 5 יתרונות להתחיל להתאמן בקבוצה
מחקר חדש חשף כי אימון קבוצתי מביא עימו שלל יתרונות פיזיים ונפשיים כאחד. ריכזנו עבורכם את כל היתרונות המרכזיים שיגמרו לכם להחליט להזיע יחד עם עוד אנשים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להצטרף לקבוצות פעילות ספורטיבית כזו או אחרת, למשל קבוצות יוגה, פילאטיס, אירובי וכדומה. לאחרונה, מחקר חדש אשר נערך בארצות הברית חשף כי הבחירה הזו מביאה איתה לא מעט יתרונות בריאותיים ונפשיים. הנה כמה מרכזיים מהם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בוסט למוטיבציה 

אימון קבוצתי בראש ובראשונה יכול להגביר באופן ניכר את המוטיבציה שלכם ואף לעודד אתכם להתאמץ יותר בזמן האימון עצמו, בין אם מדובר בתרגול יוגה, פילאטיס, או אירובי. ההסבר הפסיכולוגי מאחורי הוא שאף אחד לא רוצה להיות החוליה החלשה בקבוצה, מה שמוביל לגיוס מוטיבציה ברמה גבוהה במיוחד. 

מפחית מתח נפשי

אותו מחקר מדובר חשף גם כי אנשים הבחרו להתאמן בקבוצה הראו רמת סטרס נמוכה באופן ניכר ביחס לאנשים שבחרו להתאמן לבד, בין אם בחדר הכושר או בביתם הפרטי. באחוזים מדובר על 26% רמת סטרס נמוכה יותר. 

גיוון רחב יותר

אם עד עכשיו הייתם רגילים להתאמן לבד, סביר להניח שהשעמום קופץ לבקר אתכם מעת לעת מהסיבה הפשוטה כי אתם עושים את מה שאתם עושים לבד. כאשר אתם בקבוצה, אתם למעשה מעניקים לעצמכם גיוון. המדריך יכול לאתגר אתכם, האנשים בקבוצה, והמפגש החברתי, זאת לצד תרגילים חדשים. 

משפר הערכה עצמית

מפגש עם אנשים בעלי רמות כושר שונות יכול לסייע לכם לשפר את הביצועים האישיים שלכם. כמו כן, כאשר אתם נתקלים באנשים שנמצאים בכושר גופני חלש משלכם, סביר להניח שתרגישו טוב יותר עם עצמכם ובתוך בקבוצה בפרט, מה שיעזור לכם לשפר את ההערכה העצמית שלכם. 

מגביר את הסיכוי להתמיד

כאשר אתם מתאמנים לבד, הסיכוי לדגל על אימוו כי די גבוה. אך כאשר מתאמנים בקבוצה, יש יותר אנשים ויותר אחריות. המצב הזה למעשה מגביר את תחושת השיתוף, ההתמדה והאחריות שלכם, ואף מקנה תחושה כי הקבוצה היא מעין משפחה הנפגשת פעם או מספר פעמים בשבוע. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE