הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנטי אייג'ינג טבעי: יתרונות האלוורה
האלוורה הינו צמח בעל מגוון רחב של יתרונות בריאותיים, בעיקר בכל הנוגע לעור. כך למשל, הוא יכול להפחית קמטים, לגרום לעור להיות זוהר ורענן יותר, ועוד. בדקנו מה היא הדרך האפקטיבית ביותר להשתמש בצמח הפלא הזה, והנה התשובה לפניכם

עבור רבים שימוש באלוורה מתקיים רק במקרים של כווית שונות, הן מהשמש והן מאש, להרגעה של חתף או שפשוף וכדומה. אך מסתבר כי לאלוורה יש עוד כמה יתרונות מרכזיים ומפתיעים במיוחד. בשנים האחרונות עולם הקוסמטיקה למד להכיר את היתרונות הרבים של הצמח, וכיום תוכלו למצוא קרמים, סרומים, ופילינגים שונים המכילים אלוורה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האלוורה הוא למעשה סוג של קקטוס, המשמש לטיפול במחלות עור שונות במשך אלפי שנים. בתוך כל עלה של הצמח הנהדר הזה יש רקמה ייחודית המעניקה יתרונות בריאותיים רבים כגון חומצות אמינו, ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ועוד, אשר כולם יעילים במיוחד לעור שלנו. 

אז מה היתרונות המרכזיים של האלוורה?

מגביר באופן טבעי את ייצור הקולגן 

באמצעות מולקולות המגיבורת את ייצור הקולגן והחומצה ההיאלורונית, המסייעים לעור לשמור על לחות ומראה צעיר ורענן. מלבד הגברת ייצור הקולגן בגוף, האלוורה מכילה רכיבים שונים המשפרים את מצב העור והבריאות בכלל. למשל, 18 חומצות אמינו, ויטמינים B1, B3, B6 ו-C המסייעים במאבק ברדיקלים חופשיים הגורמים אף הם לקמטים.

מגן על העור

האלוורה עשיר בנוגדי חמצון וויטמינים, חומרים אשר שומרים על עור חזק ובריא, ובנוסף מגנים עליו מפני קרינת השמש.

ריפוי פצעים וכוויות

מריחת אלוורה על פצעים עוזרת לריפוי על ידי הגברת ייצור הקולגן שעוזר לעור להתחדש. אותו הדבר רלוונטי גם לגבי כווית שמש. כמו כן, אפקט הקירור של הצמח עוזר ומרגיע את העור. 

טיפול יעיל באקנה

התכונות האנטי דלקתיות של האלוורה, לצד התכונות האנטי בקטריאליות והכמות הגבוהה במיוחד של נוגדי החמצון הופכות אותו לטיפול מועיל לאקנה קל עד בינוני.

כיצד מומלץ להשתמש?

כדי להפיק את המירב מצמח הפלא הזה, רצוי להשתמש בג'ל היישר מהצמח. לשם כך יש לנתק את העלה ולהשתמש בסכין על מנת להסיר את שכבת העור העליונה. לאחר מכן  מגרדים את הג'ל ומורחים על העור. מכיוון שזה לא תמיד אפשרי ניתן לרכוש ג'ל אלוורה הכולל אחוזים טבעיים גבוהים.  



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE