הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו את הטרנד הבריאותי שמשגע את כולם: חלב מוזהב
החלב המוזהב הפך להיות נפוץ ופופולרי במיוחד והוא טומן בחובו סגולות בריאותיות רבות. מה בדיוק הוא מכיל? מה מעניק לו את צבעו המיוחד, ומדוע זה כל כך בריא לנו? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

הטרנד הבריאותי שהולך ותופס תאוצה בחודשים האחרונים הוא החלב המוזהב, אשר מגיע מהודו הרחוקה. למעשה, מדובר על משקה חלב המורכב משילובים של חלב צמחי וכורכום. ההודים משתמשים בו כבר אלפי שנים בעיקר בתור טיפול בדלקות ושמירה על בריאות הלב. בנוסף, החלב המוזהב ידוע בתור מחזק המערכת החיסונית ומערכת העיכול. הוספתו של החלב לתפריט היומי שלכם יכול לעשות פלאים. הנה כמה יתרונות מרכזיים:

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מגן מפני אלצהיימר 

בזכות התכונות האנטי-דלקתיות ונוגדות החמצון העוצמתיות של הכורכום הוא יכול להגן על תאי המוח מפני שקיעת משקעים חלבוניים הקשורים לתהליכים ניווניים במוח כמו מחלת האלצהיימר. במחקר קליני אשר נעשה נמצא כי הכורכום משפר באופן ניכר את תפקודי המוח בעיקר בקרב אוכלוסיה מבוגרת. 

מקל על כאבי מפרקים

מחקרים קליניים מריאים כי צריכה של כורכום על בסיס יומי יכולה לשפר כאבי מפרקים ואף להוריד את רמת הדלקתיות בגוף. כך למשל תוכלו לראות כי אנשים רבים אשר עושים פעילות גופנית על בסיס יומיומי צורכים כורכומין בדרכים שונות ומגוונות.

מגן על הלב

בדיקה מחקרית על הכורכום חשפה כי הוא מגן על הרקמה הפנימית של כלי הדם באזור הלב מפני תהליכים טרשתיים שונים אשר יכולים להוביל לעלייה בלחץ הדם. בנוסף, לכורכומין יש השפעה נוגדת קרישה. כמו כן, הוא מוביל לאיזון רמות הסוכר והשומנים בדם ומהווה נוגד חמצון המגן מפני רדיקלים חופשיים. 

מעניק תחושת אושר

מחקר קליני אשר נעשה על החלב המוזהב בקרב למעלה ממאה אנשים הסבלו מדיכאון קל, הראה כי שתיית החלב במשך 12 שבועות שיפרה באופן ניכר את תסמיני הדיכאון.

אז איך מכינים חלב מוזהב?

כוס חלב שקדים

כפית אבקת כורכום

חצי כפית אבקת קינמון

רבע כפית אבקת ג'ינג'ר

4 זרעים של הל

2 כפות סירופ מייפל אמיתי או דבש אמיתי

חצי כפית שמן קוקוס מכבישה קרה

 

יש לבשל במשך מספר דקות את כל הרכיבים בסיר קטן על חום בינוני עד שהכל מתמזג והתבלינים מתמוססים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE