הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עייפים כל הזמן? הינה שש סיבות אפשריות והפתרונות המתאימים
חיי השגרה שלנו מורכבים מלא מעט לחצים, משימות, יעדים, מה שעלול להוביל לתשישות ועייפות. כאשר העייפות מלווה אתכם לאורך כל היום, זה הזמן להבין מה המקור, ולטפל בתופעה. הנה מידע חשוב בנושא, וטיפים יעילים וקלים ליישום

עבודה, קריירה, ילדים, משימות, דד ליינים, משימות, ועוד ועוד. הרשימה ארוכה, ולעיתים נראה לנו שהיא פשוט לא נגמרת. משימות שונות בתחומי החיים דורשות מאיתנו פעמים רבות הרבה מאוד אנרגיה. קצב החיים המודרני הוא ללא ספק תובעני ומוביל להשלכות רבות, אחת מהן היא תחושת עייפות ותשישות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאשר העייפות מלווה אתכם לאורך כל היום, זה הזמן להתערב, ולעשות משהו בנידון. הנה שש סיבות אפשרויות לתשישות ועייפות, ומה אפשר לעשות בנידון: 

1. הגוף שלכם זקוק להזנה בשביל להיות במיטבו - תזונה לא טובה ומאוזנת, דלה במרכיבים חיוניים ואינה מזינה מספיק, תמנע מהגוף שלכם את האנרגיה הדרושה להתמודדות עם הלו"ז שלכם, המשימות, ושאר הדברים איתם יש להתמודד במהלך היום. לכן, הקפידו לצרוך תזונה מגוונת, מאוזנת, בריאה ועשירה בירקות ופירות.

2. שינה לא איכותית - חוסר בשינה או שינה לא איכותית יכול להוביל לתחושת עייפות מתמשכת, ולבסוף גם לתחושת תשישות. לכן, הקפידו ללכת לישון בשעות קבועות, הגוף שלנו אוהב שגרה. בנוסף, מדיטציה קרה לפני השינה, יכולה לעזור לכם לישון טוב יותר. 

3. חוסרים של ויטמינים ומינרלים - מצב אשר יכול לפגוע בתפקוד תקין של מערכות הגוף מה שישפיע באופן ישיר על רמת האנרגיה. לעיתים, על אף צריכת תזונה הולמת קיים ליקוי בספיגת מרכיבי המזון. כך תוכלו להגיע למצב של חוסרים בויטמינים שונים כגון ויטמין B12, ברזל, חומצה פולית ועוד. מומלץ לבצע בדיקות מקיפות, ובמידת הצורך לקחת תוספי מזון. 

4. רגישות לרכיבי מזון בתפריט - רגישות זו עשויה להשפיע על תפקודים פיזיולוגיים שונים, החל מתופעות במערכת העיכול ועד רמת האנרגיה שלכם. נסו להסיר מזונות כגון: חלב, חיטה, גלוטן, תירס, סויה, ביצים, דגים, שומשום, ואגוזים. 

5. תפקוד בלוטת התריס - במצבים של תת פעילות בבלוטה, בהם בלוטת התריס אינה מתפקדת באופן אופטימלי, ייתכן שתרגישו עייפות מתמשכת, שאינה חולפת במנוחה. לכן, בקשו לערוך בדיקות דם כלליות ובדיקות דם של תפקוד בלוטת התריס.  

6. עומס חומרים מזיקים - החומרים אלה יכולים להיות במזון או בסביבה שלכם. הם חודרים לרקמות הגוף ומשפיעים על תפקודיו, ויכולים  להשפיע גם על רמת האנרגיה והערנות. בנוסף, תרופות מרשם משפיעות על תפקוד מנגנוני הגוף ועשויות לחולל תופעת לוואי של עייפות מתמשכת



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE