הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גייטס: "תהיה לנו מגיפה נוספת בקרוב - לא היה צריך לחסן ילדים במערב לפני שחוסנו מבוגרים במדינות עניות"
מייסד מיקרוסופט והמיליארדר הפילנתרופ סיפק כמה הצהרות מעניינות בועידת הביטחון העולמית - במקביל הביעה אכזבה שחסינות טבעית הוכיחה עצמה כיעילה נגד אומיקרון יותר מאשר החיסונים

בנאום בוועידת הביטחון השנתית של גרמניה במינכן ביום שישי, המיליארדר הגלובליסטי ביל גייטס הזהיר את העולם שמגיפה חדשה מגיעה.

האדלי גמבל מ-CNBC שאלה את גייטס, "עד כמה אתה בטוח שאנחנו, כקהילה גלובלית, נתמודד טוב יותר עם המגיפה העולמית הבאה?".

"ובכן, היו הרבה אנשים אחרי מגיפת האבולה שדיברו על מה שצריך לעשות, ובמגיפה הזו, המדינות שנחשפו ל-SARS-CoV-1 היו אלה שעשו את זה", ענה גייטס.

לאחר מכן, גייטס שיבח את המדיניות של אוסטרליה כדוגמה למדיניות שצריך ללכת בעקבותיה. "הם תזמרו אבחונים, הם הוציאו לפועל מדיניות הסגר, ויש להם שיעור תמותה בליגה אחרת מאשר במדינות העשירות האחרות".

בשלב זה הטיל גייטס פצצה כשבישר: "תהיה לנו מגיפה נוספת. זה יהיה פתוגן אחר בפעם הבאה", לנציגת CNBC.

בנוגע לאמצעי הקורונה הדרסטיים של אוסטרליה, ציין גייטס,

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"לכולם הייתה היכולת לעשות זאת. יש להם פחות בדיקות PCR ממדינות עשירות אחרות, יש להם יותר מטיילים שמגיעים מסין מאשר מדינות אחרות".

המייסד השותף של מיקרוסופט ציטט את מיליוני מקרי המוות, ההשפעה הכלכלית, היעדר הלימודים, הדיכאון, מקרי מוות ממנת יתר, וההשפעות שליליות אחרות, של נעילות כמה שנוצר כתוצאה מקוביד, ולא כתוצר של מדיניות ממשלתית.

ברמה הכלכלית גייטס טען ש"העלות של להיות מוכן למגיפה הבאה היא לא כל כך גדולה", והוסיף, "זה לא כמו שינויי אקלים שעולים 10 טריליון, 20 טריליון".

לדברי גייטס, "יכולת המעקב הגלובלית תעלה מיליארד בשנה. ה-R&D שאנחנו צריכים לעשות כדי לקבל חיסונים ואבחון וטיפול, יעלה פחות מ-100 מיליארד בעשור הבא. אז, אם נהיה רציונליים נתפוס את זה מוקדם וזה לא יהיה גלובלי כמו הפעם". במהלך קטע אחר של ועידת הביטחון של מינכן, גייטס טען שמדינות עשירות יותר לא היו צריכות לדחוף את החיסונים לילדים שנמצאים בסכנה פחותה מהנגיף לפני שקיבלו זריקות באוכלוסיות המבוגרות של מדינות עניות יותר.

"קשה לקבל את החיסונים המוקצים לפי צו הסיכון הזה", אמר.

הפתרון של גייטס לדילמה של תעדוף חיסונים הוא היכולת לייצר 2 מנות חיסון לכל אדם על פני כדור הארץ.

כשנשאל האם אפשר למנוע את המגיפה הבאה או לא, גייטס התמקד שוב באוסטרליה ואמר שאם כל אומה תעשה מה שהיא עשתה אז לא היינו קוראים לזה מגיפה.

בעצם, לדעת גייטס, אלא אם כל אומה על פני כדור הארץ תהפוך לדיסטופיה כמו אוסטרליה, בוודאי שתהיה לנו מגיפה עולמית נוספת למרות העובדה שקוביד היתה המגיפה העולמית הראשונה האמיתית מאז השפעת הספרדית של 1918.

בהערה מוזרה, גייטס אמר שזה "עצוב" שגרסת אומיקרון הצליחה לפעול כחיסון טבעי יותר מאשר החיסונים הניסיוניים.

"למרבה הצער, הנגיף עצמו, במיוחד הווריאציה הנקראת Omicron, היא סוג של חיסון, ועשתה עבודה טובה יותר מאשר החיסונים..." הוא הסביר.

כשחבר בפאנל שאל את גייטס על מסכות פנים, הוא לעג בסרקזם לאלה שלא רוצים לשים אחת,

ואמר, "זה חייב להיות קשה, אתה יודע, אתה צריך ללבוש מכנסיים... החברות האלה כל כך אכזריות. למה אתה צריך ללבוש מכנסיים, אני מנסה להבין את זה".

 

 

 
24% לא
76% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE