הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברי 'הסקווד' תחת מתקפה מתוך המפלגה: "פוגעים בסיכויים לנצח בבחירות האמצע"
המדיניות של הפרוגרסיבים, כמו קיצוץ מימון המשטרה, כבר שינתה את מאזן הכוחות במספר מדינות לטובת הרפובליקנים. "בעייתי מאוד עבור דמוקרטים מתונים"

התפיסה הרדיקלית של השמאל הקיצוני הנשמע על ידי חברי 'הסקווד', הופכת את בחירות אמצע הקדנציה המתקרבות לקשה עוד יותר עבור הדמוקרטים – ומעמידה בסכנה את הסיכויים הנציגים המתונים יותר במחוזות המתנדנדים. כך על פי חלק מהדמוקרטים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלק מחברות 'הסקווד' (צילום: Getty Images)

 

מנהיג ועידת פעולה פוליטית (PAC), אשר נועדה לעזור לדמוקרטים המתונים, שוחח עם רשת 'פוקס ניוז' אומר כי המדיניות שהושמעה על ידי הנציגה אלכסנדריה אוקסיו-קורטז והחברים הפרוגרסיביים שלה, היא רעילה מדי עבור הדמוקרטים לקראת בחירות אמצע הקדנציה, שייערכו בחודש נובמבר הקרוב, שם ייקבע מי יחזיק ברוב בבית הנבחרים.

"אנחנו צועקים את זה מהגגות מאז בחירות 2020", אמר מאט בנט, סגן נשיא בכיר של ארגון המרכז-שמאל "Third Way", ומייסד שותף של Shield PAC, אשר הושק בשנה שעברה כדי להגן על הדמוקרטים המתונים.

לדבריו, הבחירות ב-2020 היו קריאת השכמה, כאשר הדמוקרטים איבדו 14 מושבים בבית הנבחרים, ונושאים שנויים במחלוקת כמו צמצום מימון המשטרה – מה שהפרוגרסיביים מקדמים – היו בסיס להתקפות לגיטימיות מצד הרפובליקנים.

המרוץ לתפקיד מושלות וירג'יניה בשנה שעבר, למשל, הייתה דוגמה לאיך מדיניות השמאל הקיצוני השפיעה על הבחירות – כאשר הרפובליקנים שמו במרכז הבמה את תיאוריית הגזע הביקורתית ואת מדיניות הקורונה בבתי הספר, והביאה לניצחונו של המועמד הרפובליקני על המועמד הדמוקרטי שכבר החזיק בשלטון.

בנט אמר כי המדיניות של 'הסקווד' "בעייתיים מאוד עבור הדמוקרטים שרצים במחזות ובמדינות מתנדנדות. הן מחמשים את הרפובליקנים בהתקפות חזקות מאוד, אמנם מאוד מטעות – אבל התקפות אשר משפיעות מבחינה פוליטית".

 

 

הוא גם הפציר בנציגים הפרוגרסיביים להבין שהמדיניות הרדיקלית שלהם פוגעת בסיכויים של הדמוקרטים בבחירות. "המסר שלי הוא – בבקשה, תבינו שמה שעובד במחוז שלכם לא עובד במערב איווה, וכי לדברים שאתם אומרים יש השלכות על העמיתים הדמוקרטים, ולדבר יכולה להיות השפעה עמוקה על היכולת של המפלגה לשמור על הרוב".

הרפובליקנים אכן משתמשים במסרים הקיצוניים של 'הסקווד', ומנסים לצייר את כל הדמוקרטים כפרוגרסיביים. נתן ברנד, דובר הוועדה הלאומית הרפובליקנית, אמר כי "הדעות הרדיקליות של 'הסקווד' הן מיינסטרים במפלגה הדמוקרטית של היום. ג'ו ביידן וננסי פלוסי אימצו את האג'נדה שלהם, וכתוצאה מכך הדמוקרטים בוהים במספרי הסקרים העגומים, ודוהרים אל עבר תבוסה בנובמבר".

לאורך ההיסטוריה, בחירות אמצע הקדנציה תמיד היו קשות עבור המפלגה הנמצאת בשלטון – אך השנה הן צפויות להיות מאתגרות במיוחד עבור הדמוקרטים, בעוד דירוג האישור של ביידן נמצא בשפל והאינפלציה הגואה פוגעת בסיכויים שלהם.

'הסקווד' עושים רעש רב עם תמיכתם בביטול מימון המשטרה וסוכני הגבול, וקיצוץ בתי הכלא הפדרליים – כאשר הדמוקרטים המתונים מאמינים בדיוק ההפך. "הפשיעה והאלימות נמצאים בעלייה. ובגלל זה, אף אחד לא רוצה קיצוץ במימון המשטרה במקומות בהם יש פשיעה משמעותית", אמר בנט.

בנט דחק בנציגים המתונים לדחות את הרעיונות של הפרוגרסיבים, ואמר כי "הם חייבים להיות ברורים לגבי זה. לא, אני לא רוצה להוריד את מימון המשטרה. למעשה, אני חושב שצריך להגדיל את המימון".

87% לא
13% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE