הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם בחרתם רופא משפחה למופת? 6 סימנים שיעזרו לכם לדעת
רופא משפחה הוא הראשון להתייעץ איתו, הראשון לתת אבחנה ואוזן קשבת, לכן עליו להיות לא רק מקצועי אלא גם אמפטי וקשוב. כך תדעו אם רופא המשפחה שלכם הוא הטוב ביותר

על מנת לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, חשוב להתחיל ברופא משפחה איכותי, מנוסה, מקצועי ואדיב. כזה שיכול להעניק לכם אוזן קשבת, אבחנה נכונה, ולהפנות אתכם לגורמים הרלוונטים. רופא למופת ידע לייעץ, להקשיב, לדבר אליכם בגבוה העיניים, להיות סבלני וכמובן אמפטי. אז כיצד תדעו שהרופא שלכם הוא טוב מספיק? הנה כמה סימנים מרכזיים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעניק לכם את הפתרון הטיפולי המתאים ביותר עבורכם 

כאשר שנדרשים יועצים ומטפלים הוא יודע לנווט בין כולם לצורך אבחון מדויק ופתרון טיפולי מיטבי. הוא עוקב אחר הטיפולים שאתם מקבלים מרופאים אחרים. בנוסף, הוא מכיר היטב את המערכת הרפואית, לכן הוא יכול להפנות אתכם למרפאות ייעודיות המאפשרות אמצעי אבחון טובים ומענה טיפולי הולם.

הוא גורם לכם לחוש בנוח

הוא מסתכל עליכם כעל בני אדם ומתעניין בכם, שואל על משפחתכם, על עיסוקכם, מה חשוב לכם ומה הערכים שלכם. כתוצאה מכך, אתם מרגישים בנוח ליד הרופא, וכי ניתן לסמוך עליו. 

הוא מקשיב ובודק אתכם ביסודיות

כשאתם מדברים הוא מקשיב לכם ומכוון בשאלות רלוונטיות. כמו כן, הוא מתייחס לתלונה ברצינות. כלומר, יערוך בדיקה גופנית, יתשאל ביסודיות, יפנה לבדיקות, הכל בשביל לקבל תמונה בהירה וברורה.

הוא שומר על ראש פתוח

אם אתם מפנים אליו שאלה בנוגע לטיפול חדשני הוא לרוב ידע על מה מדובר, אם יש ספק בנוגע לאבחנה רפואית או לטיפול כלשהו הוא ידאג ליצור קשר עם קולגות. בנוסף, רופא עם ראש פתוח לא ישלול את הנטייה שלכם להיעזר ברפואה משלימה. 

הוא עוזר לכם לעזור לעצמכם

אבחון מוקדם עשוי למנוע התפרצות והתפשטות מחלות שונות, סוכרת, התקפי לב, שבץ מוחי ועוד. כדי לגייס אתכם לשינוי באורח החיים ינסה הרופא להניע אתכם לשינוי בהתנהלות ולהחדיר בכם מוטיבציה תוך שכנוע ומתן כלים מתאימים ולא תוך הפחדה.

הוא יוצר קשר לאחר קבלת תוצאות מעבדה חריגות

כאשר בדיקות מעבדה מספקות ממצאים הדורשים התייחסות מיידית, הרופא ייצור איתכם קשר באופן מיידי על מנת להסביר לכם את המצב ולהנחות אתכם כיצד לפעול בשביל למנוע הידרדרות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE