הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סובלים מטחורים? הנה כמה שיטות טבעיות שיכולות לעזור לכם
מדובר על אחת התופעות השכיחות בקרב נשים וגברים כאחד, והיא בעיקר לא נעימה, ולעיתים אף יכולה לפגוע באיכות החיים. טחורים יכולים לצוץ בעקבות עודף משקל, מתח נפשי, מערכת עיכול לא מאוזנת ועוד. החדשות הטובות הן שניתן להקל על התופעה בקלות ובדרך טבעית

הטחורים הם למעשה רקמות נפוחות ובולטות הנמצאות באזור פי הטבעת. הם עלולים לכאוב, לדמם, ולגרום לדלקות שונות ואף להיווצרות קרישי דם. כמו כן, רבים לא יודעים זאת אך טחורים יכולים גם להצביע על בעיות במערכת העיכול. אז למה הם מופיעים? יש לכך גם סיבות מרכזיות, ביניהן מתח נפשי, עודף משקל, הריון ולידה, הרמת משקל כבד ועוד. 

הטחורים מקושרים לחולשת הטחול, איבר אשר אחראי על שמירה פיזית ואנרגטית של הדם בכליו. הוא זה שגם שומר את האיברים שלנו במקום, באופן בריא ותפקודי. מבחינה רגשית, הטחול מקושר לחווית העצמי, לכן חולשה שלו יכולה להשפיע על המעי ולגרום למצבים של עצירות, והיחלשות של רקמות וכלי דם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיפול טבעי בטחורים

הטיפול המרכזי מתמקד בהקלה בתסמיני התופעה כאשר הטיפול הטבעי שם דגש על שלוש מטרות:

1. תמיכה במערכת העיכול ומניעה של עצירות

2. חיזור זרימת הדם וכלי הדם 

3. הקלה על תסמיני כאב וגרד

האמצעי הטבעי היעיל ביותר הוא התזונה, אשר יכולה לצמצם ואף למנוע את הופעת הטחורים. ראשית, מומלץ לצרוך סיבים תזונתיים אשר תורמים לפינוי מהיר ויעיל של פסולת מגופנו, אותם תוכלו למצוא בשיבולת שועל, אגוזים ושקדים, קטניות, דגנים מלאים ועוד.

בנוסף, חשוב מאוד לשתות הרבה. לפחות כ-10 כוסות מים ביום. רצוי לכלול בנוזלים חליטות חמות או קרות של צמחים שונים אשר יכולים להקל על תסמיני הטחורים כמו: רוזמרין, מליסה, גרניום, לואיזה, מקווה, קמומיל ועוד. צמחים אלה מעודדים זרימת דם, משפרים את מערכת העיכול ונוגדים דלקות. 

כמו כן, יש לשלב בתפריט היומי מזונות המכילים ויטמין B כמו תפוחים, ירקות שורש, דגנים, קינואה, ועוד, זאת לצד מזונות עשירים במינרלים כגון דלעת, גזר, בטטה, ופירות יער. שמירה על תזונה מאוזנת ובריאה, הכוללת ארוחות קטנות, קבועות ומסודרות, לצד הימנעות ממזונות מטוגנים וחריפים, תוביל במהירות לשיפור ניכר בתסמינים.

ולסיום, מתכון קל ופשוט למשחה יעילה וטבעית

רכיבים:

פרחי ציפורן חתול

שורש אצבעונית החורש

פרחים ועלים של אכילאה אלף העלים

הוראות הכנה: 

מתחילים עם מיצוי הצמחים - מכניסים 25 גרם משלושת הצמחים למכל ובו 150 מ"ל שמן זית, משרים למשך חודש ולאחר מכן מסננים את השמן מהצמחים. מרתיחים מים בסיר ומכניסים לתוכו סיר נוסף שיצוף במים הרותחים. לתוך הסיר הנוסף מכניסים לפי הסדר את החומרים הבאים: 25 גרם שעוות דבורים ו-75 גרם חמאת שיאה. ממיסים את המרכיבים עד שיהפכו לנוזל ומוסיפים את שמן הזית.

בוחשים עד לאחידות ומוציאים את הסיר הקטן מהמים הרותחים.  לאחר מספר דקות מוסיפים לנוזל בסיר כפית של שמן אתרי לבנדר וחמש טיפות מהשמנים האתריים הבאים: שמן ברוש ושמן מנטה. מכניסים את הנוזל במיכל עם מכסה רחב ומחכים שהמשחה תהפוך מוצקה. יש למרוח את המשחה לאחר מקלחת וייבוש האזור, מומלץ לאחסן את המשחה בקירור.  



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE