הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עונת האבוקדו: 3 יתרונות בריאותיים של אכילת אבוקדו
הוא טעים, משדרג כל סלט וכריך, והוא בכלל נחשב לפרי. האבוקדו מפוצץ ביתרונות בריאותיים שיגרמו לכם לרוץ לסופר הקרוב לביתכם ולרכוש ארגז שלם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על היתרונות שהוא מביא איתו

האבוקדו נחשב לאחד הפירות האהובים ביותר, ובצדק. הוא לא רק טעים, אלא משדרג כל מאכל שרק ניתן לחשוב עליו. למעשה, הוא נחשב לסופר פוד, תורם לבריאות הלב, מסייע להפחית את רמת הכולסטרול, עוזר לרדת במשקל ומה לא. הנה כמה יתרונות מרכזיים שיעשו לכם חשק להמשיך ולהכניס את האבוקדו לכל מקום שרק תוכלו לחשוב עליו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משפר את מערכת העיכול

מחקרים מצאו כי אכילת אבוקדו כוללת השפעה חיובית במיוחד על מערכת העיכול שלנו והקיבה בפרט. הוספה של אבוקדו לארוחה מובילה לשיפור ניכר במגוון חיידקי הקיבה והמעי ועוזרת לפעילות תקינה של המערכת כולה. בנוסף, האבוקדו כולל סיבים תזונתיים אשר תורמים לבריאות הלב. ֿ

מחזק את הראייה

אבוקדו אחד ביום מצליח לשפר את תפקוד המוח והעיניים זאת בזכות תכולת הלוטאין והרכיבים התזונתיים שהוא מכיל. כמו כן, הוא מצליח לשפר את מדדי הזיכרון, מהירות העיבוד, ואפילו את רמת הריכוז. 

נלחם במחלות

שמן הנוצר מקליפת הגלעין של האבוקדו כולל למעלה מ-100 תרכובות שונות הנמצאו כבעלות סגולות רפואיות היכולות לשמש כטיפול במגוון רחב של מחלות כמו סרטן, לוקמיה, מחלות לב שוונת ועוד. 

 

 

 

 



10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE