הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיאטה טבעית: חמישה צמחים שיעזרו לכם להוריד במשקל
החורף מגביר את התיאבון ואת התשוקה לפחמימות ומתוקים. אך בזכות כמה מאכלים מסוימים, תוכלו לסייע ולעודד את תהליך ההורדה במשקל, ללא תרופות, או דיאטות קיצוניות. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לשלב אותם בתפריט היומי שלכם

על מנת להוריד במשקל יש צורך לשמוע על תזונה נכונה, מאוזנת, ולשלב פעילות גופנית. אך לעיתים, מדובר על משימה לא פשוטה, בעיקר בימי החורף הקרים, שכל מה שבא לנו לעשות הוא לשכב על הספה, מתחת לשמיכה, לשתות שוקו חם ולנשנש פחמימות. אך החדשות הטובות הן שאפשר להוסיף כמה מזונות מסוימים לתפריט, ולסייע לתהליך. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קינמון

יוצר חום בגוף על ידי תהליכים מטבוליים, מה שיכול לתרום בתהליך הרזיה. מחקר שנערך באוניברסיטת מישיגן בדק את השפעת הרכיב המצוי בקינמון על תאי שומן והראה כי ישנה השפעה ישירה על תאי השומן. 

פלפל חריף

מכיל חומר פעיל עוצמתי בעל יתרון חיובי על מערכת חילוף החומרים,זאת על ידי האצה של חילוף החומרים בחצי שעה שלאחר האכילה. בנוסף, הפלפל מניע את הגוף לבזבז יותר אנרגיה ולשרוף יותר קלוריות. 

תה ירוק

מגביר את תהליך שריפת הקלוריות בגוף. השפעה זו מיוחסת לחומר הנקרא גליקוגן, יחד עם קפאין, הם משפיעים על ניצול שומן להפקת אנרגיה. ההשפעה המשולבת ביניהם ככל הנראה משמעותית יותר בזמן פעילות גופנית, אך לא רק. 

שומר

בעל השפעה מרגיעה על מערכת העיכול, ואף מקל על מצבי נפיחות בבטן וגזים. כמו כן, רעי השומר נחשבים מדכאי תיאבון. מומלץ לשתות חליטת שומר או ללעוס זרעי שומר.

לסיכום, במידה ואתם מעוניינים להוריד במשקל, חשוב כי תכנסו לתהליך זה מתוך כוונה לשפר את הבריאות בראש ובראשונה. לשפר הרגלים,לדגול בתזונה בריאה ומאוזנת, וכמובן במידת הצורך, להתייעץ עם רופא. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE