הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שימו לב: מאכלים שחשבתם שהם בריאים, אבל הם ממש לא
למרות שהם יושבים על המדף ״הבריא״, נראים ירוקים, אורגנים, בריאים, הם עברו תהליך עיבוד מסיבי ואיבדו את רוב הערכים התזונתיים שלהם. יותר מכך, הם עלולים לגרום להשמנה ומחלות נוספות. הנה הרשימה המלאה של המאכלים התמימים למראה, שכדאי לכם להימנע מהם

יש לא מעט מזונות שרובנו משוכנעים שהם פשוט בריאים. מדוע? כי משווקים אותם ככה. כי הם יושבים במקום הנכון בסופר. אך למעשה, מזונות רבים כאלה, הם לא רק מעובדים בצורה דרמטית, אלא גם לא בריאים, ולעיתים אף מעודדים השמנה ומחלות. למעשה, צריכה של מזונות מסוג זה יכולה להוביל לעודף משקל ועלייה בסיכון לחלות בסוגי סרטן שונים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנה 4 סוגים מרכזיים:

מוצרים נטולי גלוטן

גם אתם שמעתם כי הגלוטן מתנהג כמו דבק למערכת העיכול שלנו וגורם להשמנה? למעשה, גלוטן הוא חלבון חיטה, זה הכל. לעומת זאת, מוצרים ללא גלוטן דחוסים קלורית יותר ממוצרים המכילים גלוטן. ניתן לצרוך תחליפי גלוטן, אך אין שום סיבה לצרוך אותם מתוך אמונות שגויות על גלוטן ומתוך חשש.

מוצרי דיאט הכוללים תחליפי סוכר

השימוש בתחליפי סוכר אינו עוצר את מגמת ההשמנה. יותר מכך, מחקרים שעקבו אחר צריכת הממתיקים בקרב נשים בהריון הראו כי ילדים של נשים שצרכו ממתיקים במהלך ההריון היו בעלי נטייה גבוהה יותר להשמנה.

גבינות סויה

גבינות סויה אמנם מכילות יותר חלבון אבל הן עמוסות שומן. גם תחליפי היוגורט על בסיס סויה עשירים בעמילנים ומייצבים כמו פקטין, קרגינן, גואר גאם ועוד. חומרים המזיקים לגופנו בסופו של יום. 

חטיפי אנרגיה

הם אמנם משווקים לנו כבריאים אך הם מכילים חומרים נוספים רבים מלבד הפירות היבשים והדגנים המלאים, ורובם איך לומר זאת בעדינות, לא בריאים. כך למעשה החסרונות שבמאכל זה מתעלים על יתרונותיו הבריאותיים.

73% לא
27% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE