הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"טראמפ הזהיר את פוטין ב-4 עיניים - מתקפה על אוקראינה תגרור הפצצה במוסקבה"
הפרשן והעיתונאי הבכיר של הניו יורק פוסט, מייקל גודווין, מספר כי במפגש עם הנשיא לשעבר, טראמפ שיתף אותו בדברים שנאמרו בחדרי-חדרים לפוטין - "אם תיגע באוקראינה כל צריחי הזהב היפים האלה [של מוסקבה] יפוצצו"

לפי עיתונאי הניו יורק פוסט מייקל גודווין, דונלד טראמפ אמר לולדימיר פוטין שהוא יורה על הפצצת מוסקבה אם רוסיה תתקוף את אוקראינה.

במהלך שיחה שנערכה לאחרונה עם העיתונאי הבכיר במאר-א-לאגו, טראמפ הבהיר מה דעתו על ההתפתחויות הנוכחיות.

הנשיא לשעבר תקף את שנתו הראשונה של ביידן בתפקיד כאסון בלתי מבוטל, וטען: "מעולם לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות לנו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחר מכן טראמפ הדף את חולשתו המוחלטת של ביידן בכל הנוגע למדיניות החוץ, לאסון באפגניסטן, ולאופן שבו הן פוטין והן הנשיא הסיני שי, קיבלו חיזוק מחוסר האונים של ממשל ביידן. טראמפ תייג את השתלטות הטליבאן על אפגניסטן כ"מבוכה הגדולה ביותר בהיסטוריה שלנו", אם כי מה שאמר על רוסיה וסין בהתחשב במתקפה של מוסקבה על אוקראינה מעלה גבות.

לאחר שאמר שהוא "הסתדר מצוין" עם פוטין ו"מכבד" אותו, גודווין משך תשומת לב להערות אחרות שאמר טראמפ לנשיא רוסיה.

"אם תנוע נגד אוקראינה בזמן שאני נשיא", אמר טראמפ לכאורה, "אני אפגע במוסקבה". אחרי שפוטין לעג ואמר, "אין מצב!" טראמפ הגיב: "כל צריחי הזהב היפים האלה יפוצצו".

במהלך ביקורו של נשיא סין שי ג'ינפינג במאר-א-לאגו ב-2017, טראמפ גם הזהיר כנראה את שי כי "כל מהלך צבאי נגד טייוואן יגרור התקפה על בייג'ין", הערה שהותירה את שי המום.

"אמנם ייתכן גם ששני המקרים מוגזמים, אך עובדה היא שאף אחד מהאנשים האלה לא ביצע את המהלכים שטראמפ אמר כי הם חששו ממנו", מציין גודווין.

כפי שהדגשנו אתמול, טראמפ הטיח בביידן ביקורת על כך שלא הגיב במהירות למתקפה הרוסית על אוקראינה, לאחר שהבית הלבן פרסם הודעה לעיתונות בה נאמר שביידן יופיע בפומבי מתישהו "מחר אחר הצהריים".

"אני לא חושב שהוא עוקב, אני חושב שהוא כנראה ישן עכשיו", אמר הנשיא לשעבר.

בינתיים, כפי שפירסמנו מוקדם יותר היום, ג'ו ביידן אכן נסע למדינת דלוואר שם ביתו, כדי לנוח במהלך סוף השבוע.

הוא יחזור לוושינגטון רק ביום שני.

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE