הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יו"ר בית הנבחרים על התנהלותו של ביידן מול רוסיה: "מבריק"
ננסי פלוסי דחתה את הביקורת כלפי הנשיא, ואמרה לכתבים כי יש לו ניסיון עתיר שנים במדיניות חוץ, וכי הוא מכיר את הדמויות איתן הוא מתמודד

יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, אמרה כי תגובתו של הנשיא ג'ו ביידן לפלישה הרוסית אל אוקראינה היא מבריקה, וטענה בפני הכתבים כי הניסיון הרב שלו עוזר לו להבין את "הזירה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

"אני חושבת שזה באמת חשוב שאנשים יבינו את הדרך המבריקה שבו הנשיא ביידן מנהל את זה", אמרה פלוסי לכתבים. "מדובר באדם שכיהן עשרות שנים כיו"ר ועדת החוץ. הוא מכיר את הזירה. הוא מכיר את האישים".

השבחים של יו"ר בית הנבחרים על הנשיא הגיעו על רקע ביקורת ציבורית נרחבת נגד ביידן, כאשר רבים מאשימים אותו בכישלונות שלו בניהול מדיניות החוץ.

ביום רביעי, פלוסי הגנה על ביידן לאחר שהטיל את הסנקציות על רוסיה. אז, היא גם אמרה כי: "זה מדהים לראות בימנו עריץ שפולש למדינה. זה אותו עריץ שתקף את הדמוקרטיה שלנו בשנת 2016".

בשיחה עם כתבים בוועידת האבטחה במינכן, גרמניה, שנערכה מוקדם יותר החודש, פלוסי אמרה לכתבים כי "יש מחיר לשלם עבור מה שפוטין מעביר אותנו. זה לא 'להציק לעולם ואז ללכת', ואז אתה משוחרר מהאחריות שלך".

ביום שבת, הנשיא התראיין על המלחמה במזרח אירופה, ואמר כי לסנקציות אין השלכות מיידיות. "אין סנקציות מיידיות. זה לא שאתה יכול להטיל סנקציות על מישהו ולהגיד, 'אתה כבר לא יכול להיות נשיא רוסיה'. אבל אני חושב, אני יודע שהסנקציות האלה הן הרחבות ביותר בהיסטוריה, בתחום הכלכלי והפוליטי", הוסיף הנשיא.

"יש לך שתי אפשרויות", אמר ביידן בראיון שהעניק לבריאן טיילר כהן. "להתחיל מלחמת עולם שלישית, לצאת למלחמה פיזית עם רוסיה. או, שתיים, לוודא שמדינה אשר פועלת כל כך בניגוד לחוק הבינלאומי, תשלם מחיר על כך שעשתה את זה".

עם זאת, ביקורת הועברה על ביידן על כך שביום שישי הוא עזב את הבית הלבן ונסע לביתו בדלאוור, כאשר המתקפה הרוסית בשיאה. מזכירת העיתונות של הבין הלבן, ג'ן סאקי, הסבירה את ההחלטה, ואמרה כי הנשיא נסע כי רצה להשתתף בטס הלוויה של אם כלתו, האלי ביידן, אלמנתו של בנו בו ביידן.

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE