הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רפואה אלטרנטיבית: כל מה שאתם צריכים לדעת
פוזלים כבר זמן מה אל עבר טיפולים אלטרנטיביים? הנה כמה טיפולים מרכזיים ומוצלחים במיוחד, ביניהם הומאופתיה, רפלקסולוגיה, רפואה סינית, וכל מה שחשוב לדעת על כל טיפול וכיצד בוחרים את הנכון ביותר עבורכם

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים לפנות אל עבר הרפואה האלטרנטיבית, המציעה מגוון רחב של טיפולים, ידע בלתי נגמר, מאות מטפלות ומטפלים, שירותים, ועוד. מה שפעמים רבות מקשה על ההבנה ובטח על הבחירה. לכן, ריכזנו עבורכם רשימה של הטיפולים המרכזיים והפופולריים ביותר בתחום, וכל מה שחשוב שתדעו בנושא. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הומאופתיה

גישה פסאודו-מדעית ברפואה אלטרנטיבית, לפיה ניתן לטפל באדם חולה באמצעות חומר אשר עבר דילול סדרתי אך משאיר את תכונותיו המרפאות בחומר המדלל. בדרך כלל אנשים הפונים לטיפול זה סובלים ממגוון רחב של בעיות כגון אלרגיות, כאבי ראש, הפרעות במערכת העיכול, חוסר שקט, הפרעות שינה, דלקות בדרכי שתן, ועוד.

רפלקסולוגיה

שיטת אבחון וטיפול התבססת על הנחה פסאדו-מדעית, לפיה נקודות ואזורים בכף הרגל מייצגים מפה של כל איברי ומערכות הגוף. כך ניתן לאבחן ולטפל בליקויים במערכות הגוף השונות.  טיפול זה מבקש להעניק מענה למי שסובלת מבעיות כגון במערכת העיכול, פריון, מתח וחרדה, לחץ דם, הפרעות קשב וריכוז, תמיכה רגשית ועוד. 

היפנוזה

תהליך נפשי בו האדם המוגדר כמהפנט מציע בעזרת סוגסטיות לאדם אחר המוגדר כמהופנט לחוות סדרה של שינויים שונים בתחושה, תפיסה, קוגניציה, רגש, תהליכים פיזיולוגיים והתנהגות מוטורית.  אנשים המבקשים לקבל טיפול זה סובלים בדרך כלל מתופעות שונות כגון חרדה ודיכאון, רוצים לעבור גמילה מעישון ועוד. 

רפואה סינית  

תחום בו נעשה שימוש בצמחי מרפא, דיקור, טיפול במגע, תרגול גופני, כירורגיה, קיבוע שברים ועצות תזונתיות. אז מי פונה לטיפול זה? מי שמחפש תמיכה ומניעה של מחלות בתחומים שונים, מי שסובל בעיות פרקים או כאב. בנוסף, מי שסובל ממחלות כרוניות מורכבות ובעיות הורמונליות.

כיצד לבחור את המטפל המתאים ביותר עבורכם? 

1. אל תוותרו על המלצה וחוות דעת ממטפלים ומטפלות קודמים. מומלץ לאסוף מספר המלצות וחוות דעת.

2. בחרו מטפל שידע כיצד להסביר לכם את הטיפול על הצד הבהיר והברור ביותר.

3. עשו שיעורי בית על המטפל, תבדקו היכן סיים אל לימודיו, האם מדובר בתעודה, או בתואר. 

4. תעשו סקר שוק, ונסו להתרחש ממטופלים אשר גובים סכומים גבוהים במיוחד.

5. אל תתפתו לרכוש כל מיני מוצרים משלימים ופורמולות סודיות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE