הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בדרום קליפורניה: גיבור הטבח בת'אוסנד אוקס נהרג בתאונת דרכים
כאשר חמוש פתח באש בבר "בורדרליין" בסוף 2018, מאט ונרסטרום לא היסס לסייע לעשרות מבלים לברוח. "הוצאנו כמה שיותר אנשים משם. אני כאן כדי לעזור לכל בן אדם שזקוק לעזרה", הוא אמר לאחר מכן. בסוף השבוע האחרון הוא נהרג בתאונת דרכים במחוז ונטורה

מאט ונרסטרום בן ה-24 נהרג בתאונת אופנוע בסוף השבוע האחרון בדרום קליפורניה - כשלוש וחצי שנים לאחר שהציל את חייהם של עשרות בני אדם במהלך אירוע הירי הקטלני בבר "בורדרליין" בת'אוסנד אוקס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משמאל: מאט ונרסטרום, שנהרג בסוף השבוע. מימין: זירת התאונה בשבת, וזירת הירי בבורדרליין ב-2018

 

לפי משרד השריף במחוז ונטורה, תאונת הדרכים הקטלנית אירעה ביום שבת האחרון, בסביבות השעה 6:30 בערב, באזור העיר ניוברי פארק. נסיבות התאונה עדיין נחקרות, אך ממצאים ראשוניים מצביעים על כך שונרסטרום התנגש בעוצמה במכונית שבה נסעו שני בני אדם.

שוטרי משטרת ת'אוסנד אוקס ופרמדיקים הגיעו למקום, אך הם נאלצו לקבוע את מותו של ונרסטרום. בנוסף, שני יושבי המכונית פונו לבית החולים, אולם לא נמסרו עדכון בנוגע למצבם.

למחרת פורסמה הודעה רשמית לפיה ההרוג הוא ונרסטרום, שכאמור לא רק שרד את הטבח בבורדרליין, אלא גם סייע להציל את חייהם של עשרות בני אדם.

 

ונרסטרום בראיון שהעניק לאחר הטבח:

 

כזכור, תקרית הירי הקטלנית אירעה ב-7 בנובמבר 2018, כאשר מאות בני אדם נהנו מהופעה חיה במסגרת "ערב מוזיקת קאנטרי" שנערך במקום. אז הגיע למקום איאן דיויד לונג, יוצא חיל המארינס בן 28, שפתח באש באמצעות רובה סער. 11 אנשים נרצחו באכזריות, והיורה התבצר במקום גם כאשר כוחות השיטור הראשוניים הגיעו לשם.

סמל רון הלוס ממשרד השריף של מחוז ונטורה היה הראשון להגיע לזירה, ולמרות שהיורה ירה פתח באש לעברו, הוא לא היסס לרגע וחתר למגע. הלוס נורה למוות במהלך האירוע, ובהמשך התברר כי נפגע מאש של שוטר אחר.

בימים שלאחר הטבח נחשפה גבורתם של השוטרים והמבלים, ביניהם ונרסטרום. בזמן שרוב האנשים נמלטו והתחבאו בעקבות הירי, ונרסטרום השתמש בכיסא כדי לשבור חלונות ולסייע ל-35 בני אדם להימלט.

ונרסטרום - אז רק בן 20 - התראיין לתקשורת המקומית לאחר הטבח וסיפר על רגעי האימה: "כל מה שעשיתי זה לתפוס אנשים ולהוריד אותם מתחת לשולחנות. ברגע שהייתה הפסקה בירי, הוצאנו כמה שיותר אנשים משם. אני כאן כדי לעזור לחברים שלי, למשפחה שלי ולכל בן אדם שזקוק לעזרה. ואני ידעתי לאן אלך אם אמות".

 

12 הנרצחים באירוע הירי הקשה בת'אוסנד אוקס (צילום: רויטרס)

 

הבר נותר סגור מאז אותו ערב קשה בסוף שנת 2018, אך בעלי 'בורדרליין' פתחו בר באגורה הילס בשנת 2020 (תחת השם "BL Dancehall & Saloon" - כאשר ה-BL מתייחס לבר הקודם).

בשנה שעברה דווח כי העירייה תהרוס את המבנה שבו התרחש הטבח, לבקשתו של בעל הנכס, אולם עבודות ההריסה נדחו מספר פעמים.

75% לא
25% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE