הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לחות טבעית: הכירו את המזונות שיעניקו בוסט של לחות לעור שלכם
מזג האוויר הקריר לא רק מגביר לנו את התיאבון, אלא גם נוטה לייבש את עור הפנים והגוף, זאת בעקבות איבוד דמרטי של מינרלים בגוף. אז מה עושים? ובכן, מסתבר שזה יותר פשוט ממה שנדמה לכם. כל מה שצריך לעשות הוא להוסיף כמה מזונות לתפריט היומי שלכם

כל עונה מביאה עימה אתגרים שונים, החורף למשל, גם מגביר את התיאבון שלנו וגם מייבש את העור. כאשר העור מתייבש, המשמעות היא שאנו מאבדים מינרלים חיוניים, והתוצאה היא עור פחות חיוני, יותר יבש, ופחות אלסטי. החדשות הטובות הן שבאמצעות כמה מזונות ספציפיים, תוכלו להשיב את הלחות לגוף.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אבוקדו

זו לגמרי העונה, וזה הזמן לאכול ממנו והרבה. האבוקדו מכיל כמות אדירה של נוגדי חמצון, וויטמינים ומינרלים, אשר מאיצים את התחדשות העור שלנו. כמו כן, השומנים הקיימים בו, עוזרים לו לשמור על העור לח וגמיש יותר.

בטטה

עשירה בויטמין הכי חשוב ומועיל לעור יביש, ויטמין A, אשר נחשב לנוגד חמצון אפקטיבי במיוחד השומר על בריאות העור, מזין אותו ומעניק לו בוסט רציני של לחות. ניתן למצוא זאת במגוון נוסף של ירקות כתומים כגון גזר, דלעת, וכדומה.

דגים

עשירים באומגה שלוש וחומצות שומן (עדיפות לסלמון, טונה, סרדינים ומקרל) אשר מעניקים לעור בוסט של חיוניות, גמישות, זוהר, וכמובן הכי חשוב - לחות. 

אגוזים

הויטמינים הקיימים באגוזים מגנים עליו מפני נזקים סביבתיים. בנוסף, הם מכילים אבץ, אשר מגן על העור מפני קרינה. יתרונות אלו עוזרים לגוף להאיץ את ייצור הקולגן, אשר כה חשוב למראה המתוח, הזוהר, והצעיר של העור שלנו. יתרונות אלה תוכלו למצוא גם במשפחת המצליבים, כגון קולורבי, כרובית, ברוקולי ועוד. 

אלוורה

מועילה לא רק כאשר מורחים אותה, אלא גם, ואולי בעיקר, כאשר צורכים אותה. ניתן לשלב אותה בתור תוסף תזונה, או כתוספת למשקה בריאות, שייקים, דייסות, וכדומה. האלוורה מנקה את מערכת העיכול שלנו ומעניקה לעור מראה רך וזוהר. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE